60 000 pistettä kasassa. Sen kunniaksi näin virtuaalisesti kahvia ja (itse leivottua) täytekakkua,olkaapa hyvät!

Avainsanat: 60 000 pistettä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 17:42

Paljon onnea vaan Tuutikille100:lleja kiitos kahvista ja kakusta.Makoisaa ja hyvää oli itse tekemäsi kakku.Olisi sitä enemmänkin syönyt jos olisin kehdannut lisää ottaa.Napsuttele vaan ...ahkerasti edelleenkin.Ruusuja sinulle lähetän näin virtuaalisesti...napsukaverini..

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastanneille...napsutellaan edelleenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 17:58

Älä odota että ruusut kuihtuisivat,ennenkuin pujotat hiuksiisi.Paljon onnea.Hirmuinen määrä pojoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 19:43

Onnea onnea vaan! Näin sitä Tuutikki keräsi pisteitä Napsuttelullaan :) Ja kahvit maistui kera täytekakun.Nam!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:20

Paljon onnea vaan ja kiitos kaffeesta makoisalta näin illalla maistui... kakkukin oli todella maukasta mutta nyt pisti pikkuisen närästämään johtuu varmaan kun söin tänään lantusta tehtyä ruokaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:31

Paljon onnea, ja kiitos kaffeesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:34

Isot onnentoivotukset ja kiitokset kahvista sekä täytekakusta, näin virtuaalisesti tarjottuna sitä voi ottaa ison palan vaikka onkin juuri tiukka dieetti menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:41

Onnea ja iloa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 23:26

Onnea!
On siinä saanut napsutella eräänkin kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 08:29

hyvät tarjoilut Sinulla, onneksi et ollut laittanut kiwihedelmiä väliin tai koristeeksi, olisi kakku jäänyt syömättä, kahvikin oli tosi vahvaa ja hyvää. kiitos kiitos ja onnittelut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 09:26

Nam, hyvää kakkua, saisinko reseptin :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:54

Onnea!

Peräsin mennään niinkuin köyhän talon porsaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 13:05

Onnea ja menestystä valitsemallanne uralla,pisteidenkeräilijänä ;-)!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 17:39

Onneksi olkoon!Kiitos vaan kakusta ja kahvista. Hetki sitten söin annokseni ja ihmettelin kaunista syyssäätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.09.2011 - 08:26

Kiitos Tuutikki kahvista ja leivonnaisesta. Vaikka juhlapäivänäsi olinkin jo lasaretissa toistamiseen.
Paikkailtiin vähän leikkkausjälkiä, kun oli jäänyt vähän kuretta.
Sinä olet kova tyttö sarjasssasi, minä hellitän jo, ei oikein maistu tällä kertaa nettikuviot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:33

Vautsi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:22

Onnea vain kovasti, pieni kiitos ja hemmottelu on aina paikallaan. Minä otan konjamiinin, kunhan luku hieman suurenee itselläni.