Kaikkea se ihmisellä teettää!!?? Pystyisitkö samaan?

www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...atso-video

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 17:15

Hyi he......tti!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 15:37

YÄK,en pysty katsomaankaaaan,heikottaa ja pökerryttää eli en pystyis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:41

Hyi hirveää..onpa todella rumaa ja äklöä. En voi sietää lävistyksiä mikäli niitä on enemmän kuin kolme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 16:06

Hulluja ei kylvätä eikä kynnetä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 16:19

Typeryys on huipussaan. Ainakin minun mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 17:35

Todella inhottavaa...Yöks..sanon minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 18:02

Hui hemmetti ,ei ollut mikään kaunistus vaan kauhistus,En tykkää lävistyksistä.Ihmiselle aivan liikkaa .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:26

Pöyristyttävän näköinen mieshenkilö...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:37

En, enkä halua. Kyllä oli ruman näköinen naama ukolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:44

Järkkyy, en tykkää yhtään :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 21:36

Lävistykset niin törkeitä, että ei voi edes käsittää....Kun joskus yksikin on kamalan näköinen jos jossakin leuassa tai otsassa törröttää,saatikka sitten tuo määrä...
Pitkä kielinen nyt ei ollut kuinkaan kummoista ja tyttö oli jopa kaunis.Samoin jumppaava käärmenainen;tartteehan sitä aika useinkin laatikkoon piiloutua kenen vaan...Mutta kaikista kuvottavin mielestäni oli tuo pitkäkyntinen.Niillä kynsillä ei tehdä tasan mitään.Enpä suostuisi moista friikkiä / laiskimusta ( ? ) avustelemaan...Kuinka käy wc:ssä? Pukeutuu? Syö? Harjaa hampaat? Ajaa autoa...Lista on loputon.Ei kiitos.Kahjoa touhua sanon minä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 10:16

Auts, kauneus on katsojan silmissä..

Mutta todella on liikaa kamalan näköinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 17:19

Kun pitää olla erikoinen, niin sitten vaan rautaa naaman täydeltä.Kuvottavaa kaikella tavalla.En vaan voi sietää mitään lävistyksiä enkä tatuointeja.Mutta antaa vaan kaikkien kukkien kukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:18

Ymmärrys hoi ja äly älä jätä.