Kumpi TV kantsuu hankkkia LED tai LCD?Sisäänrakennettu DVDsoitin on tosiaan siinä sisäänrakennettu?

Lisätty: 15.09.2011 - 15:41

Kiitos putte_46,I´ll been counting on You...siinähän koko paketti,mitä tsekattava eikä tosiaan ne DVD-soittimet maksa maltaita erikseenkään,jos haluan.Olen pärjännyt ihan ilman sitä tähän saakka.

Avainsanat: led/lcd tv

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 10:27

www.mustaporssi.fi/index.php...8&p=25

Siinä vasta pulma, kaikki nuo kehuu että on paras..

Mutta itse me emme ottaneet sellaista jossa on tuo DVD sisällä ( dvd on kumminkiin niin pieni hyllyn alatasolla, joten ei näkymää pilaa)
, ainoastaan on tuo digiboxi molemmille niin anteeni kuin kaapeliin..

Vävymme osti tuon 3D television joka hajosi parissa viikossa, korjattavana käynyt sen kumminkaan miksikään muuttunut, kallis tv makaa nyt heidän makuuhuoneessaan käyttämättömänä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 11:09

Minä valitsin kuvan perusteella sadasta samaa kuvaa näyttävästä kohtuuhintaisista mielestäni parhaan ja se oli led-tv.
Olen ollut valintaan hyvin tyytyväinen. Tämä on tietysti makukysymys.. Lue vaikka Sonyn vertailu televisioista. www.sony.fi/hub/led-tv-and-l...v-compared

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 12:10

makuuhuoneemme seinällä on Samsung 46" Full-HD LCD ja ainakin hyvin saa nukuttua kun tylsää ohjelmaa tulee, ei lie TV:n vika.

varmaan hyvä juttu se sisäänrakennettu DVD-soitin olisi, jos kerta muuten OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 13:16

Kesällä vaihdoin telkkarin, LED sisäänrakennetulla DVD:llä varustettuna. Kuvanlaatu erinomainen ja muutenkin kelpo peli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 13:29

Miksi turhaan sisäänrakennettu DVD-soitin ? se on yleensä aika lyhytikäinen laite (varsinkin kuumassa, pystyasennossa oleva), jolloin sen korjaamiseksi on aina raahattava koko TV korjaamolle. No jos se tulee siinä "ilmaiseksi" mukana vähäksi aikaa.
Lisäksi DVD:n tekniikka kehittyy vielä edelleen Blu-rayn jälkeenkin, jolloin erillisen laitteen uusiminen on helpompaa ja halvempaa. Erillislaitteiden "päivitys" on aina helppoa. fi.wikipedia.org/wiki/Blu-ray
LED-TV on kalliimpi, mutta kuluttaa paljon vähemmän sähköä, sekä antaa kirkkaamman kuvan.

Kiinnittäisin enemmän huomiota muihin ominaisuuksiin, kuten: onko päävirtakytkintä, HD-virittimet, EPG:n käytettävyys (näkyykä viikon ohjelmatiedot), teksti-TV:n muisti, liitettävyys (USB sisään/ulos), äänen säätö (basso/disk.), saako kuvan pysäytettyä, maksukortti, tulevaisuuden netti-TV ominaisuudet, helppokäyttöisyys (joissakin on ihan outo logiikka), saako autom. viritettyä pelkät ilmaiset kanavat.

Lisätty: 16.09.2011 - 00:05

Vielä lisäisin sen, että joissakin TV:ssa (ja digibokseissa) on näppärä toiminto:
jolla saa EPG:n ohjelmaluettelosta valittua etukäteen (ohjelmoitua) "Kanavanvaihto" jolloin ei unohda jotain myöhemmin alkavaa ohjelmaa, tai "Nauhoitus" jos haluaa tallentaa jollekin ulkoiselle tallennusvälineelle kuten ulkoinen USB-kovalevy, polttava-DVD, videonauhuri tms.
Esim. joissakin Finnsat:in digibokseissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:50

Ei siinä suurempaa eroa ole katsojan silmässä. Sisäänrakennettua DVD-soitinta en ostaisi, vaan kummatkin erikseen. Jos hajoaa tai vanhenee on vaihtaminen helpompaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:12

Meillä on olohuoneen telkkari Full-HD LCD. Kuvanlaatu on hyvä ja kuulemma esim. sopii hyvin Pleikkarin ja Wiin pelaamiseen. Itse en tosin pelaa, mutta jotkut muut perheenjäsenet kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:50

En ymmärrä noista telkkareista mitään, napsun miehet auttavat sinua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 21:06

Outoja ihmeellisyyksiä minulle. Arvelen hieman, mitäs sitten jos tv:stä jokin osio hajoaa, voiko sen korjata vai meneekö uusiksi koko telkkari.