Onko teillä ollut,epäonnea matkassa missään asiassa?

Itselläni ei muuta koskaan ollutkaan...kunpa välillä olisi onneakin...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 06:58

" Epäonnistuminenhan ei ole merkki siitä, että on huono. Epäonnistuminen on tilanne, jossa asiat menivät toisin kuin niiden alun perin toivottiin menevän."

lueskelehan vaikkapa tuolta:
www.skeematerapia.fi/index_t...age898.htm

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 06:47

Minulla on epäonnea ollut vain lottonumeroissa, ei osu lottovoitto minulle. Minä taidan olla aika onnekas muuten, en ole kokenut tunteita jotka johtuisi epäonnesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 10:09

Sekin kuuluu elämään, joskus kauan sitten tuntui että olen joka asiassa väliinputoaja..
Aina jäin jostain jutuista ilman, silloin kun kodinhoitotukea alettiin maksamaan mies tienasi silloin 50mk liikaa joten sitä minulle ei suotu... ym. ym...
Mutta nyt jo monet asiat luistavat ihan itsestään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 10:49

Ei ole muistissa tuontapaisia asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 13:10

Aina joskus, mutta sehän vain on osa elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:01

Lotto on ollut se ottaja ei antaja. Mutta olen elämäni ajatellut sillee, että onnea ei aina anneta ,vuoroin tasapainoottaakseen elämää vähän välillä huonoakin.Se tuntuu pahalle, mutta se opettaa myös. Taas osaa iloita asioista toisella tavalla. Ei pidä märehtiä eikä jäädä asioihin kiinni, mennyt mennyttä..Kaikille meille kuullu hyvää että huonoa.Se on sitä elämää.Älä katkeroidu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:01

Elämään mahtuu sekä iloa, että surua. Toivottavasti iloa on kuitenkin enemmän :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 21:09

Kyllä epäonnea on matkassa ollut, mutta niin sitä on kaikilla muillakin. Mitä se elämä olisi jos se ois yhtä auringonpaistetta. Lotossa on aina epäonnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:33

Epäonnea ja onnea vuorotellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 20:56

Ei ole suotuisia tähdet olleet matkani varrella - sen olen havainnut pitkähkön eloni aikana.