Hyvää huomenta napsulaiset,aurinkoista ja lämmintä syyspäivää kaikille napsuille!

Mitä olette suunnitelleet tekevänne tänään torstaina?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 21:11

Iltoja Annuliini, olin asioilla, ja tein viikonlopun ruokaostokset tänään. Niinhän tuo päivä vain mennä vilahti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 06:28

Huomenta vaan, sateisena päivä näyttäytyy meillä, oikein tyypillinen syysmarkkinasää. Aamukahvin ja suihkun jälkeen taas virittäydyttävä työpaikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:45

Hyvää huomenta sinullekin. Meillä aloitettiin pientä pintaremonttia eilen ja tänään jatketaan sitä hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 07:12

aurinkoisesta syyspäivästä ei tietoakaan, vielä luvassa sateinen syyspäivä, mutta viikonlopuksi hellittää sateet, sääprofeetan mukaan. +12c tähänaikaan mittarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 10:03

Torstai on toivoa täynnä, niinhän sanotaan...
Kyllä tää torstai menee taatusti ihan vaan kotona siivotessa, ruuan jo tein eilen täksikin päiväksi joten on vaan lämmitys kyseessä..
Kirppikselle tekee kyl pahuksesti mieli saatan lähteä käymään tiedä mitä aarteita löytyy tai sit ei yhtään mitään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 10:48

Huomenia vaan. Kahvit juotu auringonpaisteisella mökkipihalla. Kurkiaura lensi juuri yli ja matkasi kohden etelän maita.
Kauppareissu edessä ja mitä pikimmiten katsomaan muuttolintujen matkaanlähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:07

Mulla on iltapäivä käsillä ja vettä tulee tämän tästä.Uimassa on käyty ja uin 1500m.Siihen uin selkää 300 potkuja 300,loppu rintauintia .Eka kerta kesän jälkeen viilee altaassa oli 14+ lämmintä.Ihan kiva piristys halliuintiin.Nyt keitän pottuja että päästään syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 20:00

Ei mitään ihmeempää ole tänään tapahtunut. Koiran kanssa iltalenkki vaihteeksi taas kovassa vesisateessa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 20:55

Kohta on jälleen torstai. Löhöillä meinaan - vein kesävieraani kotia ja äskettäin saavuin kotia kahdeksan tunnin keikalta.