Uskotko yhä, että amerikkalaiset todella kävivät kuussa ? Tässä vähän luettavaa ja mietittävää.

Apollo ohjelman kuumatkat 1969 - 1972 ovat illuusiota ("Hollywood tuotantoa")
NASA Kuulennot: lampuri.fi/nasa.htm
Mythbusters: www.youtube.com/watch?v=Wym0...p&NR=1

Lisätty: 15.09.2011 - 12:39

Harkitse edes hiukan - ainakaan he eivät koskaan poistuneet maata tai kuuta kiertäneestä avaruusaluksesta.
Noissa alkeellisissa avaruuspuvuissa avaruussäteily olisi kuussa ollut tappavaa.
Tähdet puuttuvat täysin apollo kuvista ja filmeistä, ym. ym.

Avainsanat: usa kuulennot apollo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 10:11

On väitetty että tuo yksi Apollo lento on huijausta kun katsoo sitä video pätkää, niin se on todella huijausta maskit puuttuvat kameramiehiltä.,..

Kysyjän kommentti

On pakko toistaa linkki: http://lampuri.fi/nasa.htm - kelaa sivua alaspäin
"Kaikki miehitetyt avaruuslennot ovat aina pysytelleet Van Allenin vyöhykkeiden alapuolella; Gemini, Mercury, Skylab ja avaruussukkulat, paitsi nämä Apollo-lennot, jotka painoi läpi avaruussäteilyn muina miehinä. Aluksen suojana pitäisi olla "6 jalkaa lyijyä", siis parisen metriä."
"Kuussa on öisin pakkasta 200 astetta ja päivisin lämpöä 130 astetta. Säteilyä, auringonpurkauksia, kylmyyttä ja kuumuutta vastaan avaruuspuvuissa oli vähän alumiinia ja pumpulia"

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 04:54

Missä nuo sitten kävivät, kun raketti kuitenkin lähti matkaan?
Seurasin jokaista Apollolentoa niin hyvin kuin se oli mahdollista, enkä epäile tippaakaan niiden aitoutta.
Ohjelmaan osallistuneista valtavasta ihmismäärästä ei ainutkaan ole edes vihjaissut, että lennot olisivat lavastettuja, saati sitten tunnustanut.
Uusimmissa valokuvissa näkyvät käyntien jäljet.
En oikein jaksa ymmärtää, että miksi täytyy yrittää keksiä tällaisia satuja? Hollywood tietysti tekee elokuvia, mutta ei niitä niin tosissaan pidä ottaa.
Tämä väite kuuluu samaan roskakoriin, jonne joutaa mm. se, että USA teki itse 911 terrori-iskut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:26

Tätä keskusteluahan on käyty lähes siitä saakka, kun kuulennot tehtiin. Itse uskon näin tapahtuneen. Mutta pitäähän keskustelua pitää yllä asiasta, jos ei tärkeämpää jutun juurta löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:58

Olen joskus telkusta katsonut jonkun ns. dokkarin, jossa näytettiin miten se kuulento tehtiin ja kuussakävely, elokuva studiolla. En paljon tuollaisia pohdi kun en itse ainakaan ole sinne lähdössä, on tullut valikoivaksi aivoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 07:16

propagandaa ja salaliittoteorioita. IMHO.(In My Humble Opinion, vaatimaton mielipiteeni)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 10:46

Ollako vaiko eikö olla. Siinäpä vasta pulma.

Uskon että ovat käyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 19:57

Vaikea mennä sanomaan, en ollut näkemässä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 00:09

Näkeekö putte täällä päivällä tähtiä?
Olen käynyt 2 eri kertaa Titusvillen vieressä sijaitsevassa Kennedy Space Centerissä. Tuskin niin järeitä lavasteita olisi tarvittu kauas Hollywoodista.
www.napsu.fi/matkailu/matkak...Titusville

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/matkak...5--Florida

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 20:54

Mistä siihen varman vastauksen löytää, itse kun ei ole matkassa ollut mukana. Saattaahan olla että on jollakin studiollakin tehtyä kuumaisemaa, tai sitten poijjaat todellakin piipahtivat kuu-ukon kamaralla.