Kuinka pitkät ovat pisimmät naisen kynnet?

sex/10=60, www.suomenmaa.fi/STT/nainen_...61826.html

Lisätty: 15.09.2011 - 23:32

Video kynsistä:
www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...99693.html

Avainsanat: onko peräti aseet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 22:40

Guinnessin ennätysten kirjaan sormenkynsillään yltäneen yhdysvaltalaisnaisen kynnet ovat katkenneet auto-onnettomuudessa. Tapauksesta kertoi BBC lauantaina.
Utahin osavaltiosta kotoisin oleva Lee Redmond ei ollut leikannut kynsiään sitten vuoden 1979. Pisin niistä hänen oikeassa peukalossaan oli 89 senttiä pitkä.
Redmond kärsi kolarissa vakavia vammoja, mutta hänen odotetaan toipuvan täysin. Paikallisen sanomalehden mukaan hän oli autossa matkustajana.
Guinnessin ennätysten kirjan verkkosivujen mukaan Redmond oli ollut heille fantastinen edustaja ja hänen kyntensä "oleellinen osa hänen elämäänsä ja ainutlaatuista persoonaansa".

Yhdysvaltalaisella Chris Waltonilla on maailman pisimmät kynnet, ainakin jos tuoreeseen Guinnessin ennätysten kirjaan on uskominen. Waltonin kynsien yhteenlaskettu pituus on liki kuusi metriä.
Las Vegasissa taiteilijanimellä The Dutchess ("Herttuatar") esiintyvä laulajatar on kasvattanut kynsiään 18 vuotta.
- Salaisuuteni ovat karkit ja kärsivällisyys, Walton paljasti vuoden 2012 Guinnessin ennätysten kirjan julkistustilaisuudessa.
Waltonin mukaan ennätyspitkät kynnet eivät rajoita elämää niin paljon kuin voisi kuvitella. Esimerkiksi tekstiviestit hän kertoo näpyttelevänsä rystysillään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 22:46

Hui 6m, ihan mahoton ajatuksenakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 22:52

Ei niillä kyllä pysty mitään tekemään..,karmealta tuntuu ajatus sellaisita kynsistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 23:59

Näin kerran kuvan intialaisesta "pyhästä"miehestä,jolla oli kynnet,pitkät ruskeat spiraalit sormien päissä kuin nippu käärmeitä...Kuin karsea painajainen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 04:55

EIniillämitään pystyisi tekemään...kaameata.Ei sopisi minun tyyliini....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:24

6 metriset, aika järkyttävät. Muistelen jollain amerikkalaisella pikajuoksijattarella olleen melkoisen pitkät kynnet, mutta ei lähellekään tuota mittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 10:01

6 metriset on todella kamalat, pistää vaan miettimään miten tuo vessa käynti onnistuu tai yleensä niiden kera eläminen esim. syöminen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 10:45

Kyllä nainen lyhyemmilläkin kynsillä saa riistävän raapaisun aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 19:55

Järkyttävän pitkät, miten tuollaisilla kynsillä voi edes elää normielämää???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 21:14

Jo on pitkät, eihän sitä voi mitään käsillä edes tehdä.