Minua pyydettiin työhaastatteluun ensi tiistaina.Jännittää vähäsen,miten käy?Mikä avuksi ,etten jännitä.

Olen jännittäjä ja punastun helposti.Rupean myös änkyttämään...Huh hiki nousee pintaa....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 23:04

Syvään ja rauhallisesti hengittäminen edesauttaa rentoutumista puhtaan fysiologisesti.
Usein auttaa, jos ei pidä jännitystä sisällään. Voit ajatella jotakin mieluisaa paikkaa tai tilannetta, josta tulee hyvä mieli. Tai murjaise vitsi, nauru vapauttaa tilanteessa kuin tilanteessa!
Paneudu huolellisesti tärkeisiin ”rituaaleihin” ennen haastatteluun lähtöä: tarkasta istuimen ja peilien säädöt, varmista että turvavyö on kiinni… ehkäpä näistä helpoista asioista suoriutuminen laukaisee jo pahimman jännityksen – sinä osaat, jos vain haluat.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 21:41

Psyykkaa itseäsi,rentouta hartiat ja niskalinja,yritä pitää malttia,puhu rauhallisesti,kuvittele haastattelija alastomana edessäsi yms."hauskaa"...Ei muutakuin ole mahdollisimman luonteva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 22:05

Ole oma itsesi, älä rupea vetämään mitään roolia, ja muista, että aika moni muukin jännittää uusiin tilanteisiin joutumista, jopa se /ne henkilö(t), jotka sinua tulevat tuossa tilanteessa haastattelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 22:15

Ole oma itsesi, lue nyt netistä firmasta jonne olet menossa..
Onnea sydämmen pohjasta!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 22:40

Toivon mukaan ONNI potkii sinua.kun kerran pääset työhaastatteluun...
Älä turhia jännitä..reipas käden puristus ja silmiin katsominen..antaa hyvän ensivaikutelman..
Reippat vastaukset mitä kysytään..
Pidetään peukkuja sinulle..että elämäsi alkaisi järjestymään.,,tulisi paljon uutta iloa elämääsi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 07:24

hyviä ohjeita oletkin jo saanut roppakaupalla.
tsemppiä haastatteluun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 10:43

Ahkera ajatus korvien väliin ja asialliset vastaukset kysymyksiin, niin kyllä se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 15:22

Pidän peukkuja sulle. Ole ihan rauhallinen vaan .Kyllä kaikki järjestyy. Ihan varmaan. Turhat ajatukset pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 19:51

Yritä olla mahdollisimman oma itsesi, jokainen varmaan jännittää elämässään jotain. Tee jokin rentoutumisharjoitus illalla ja vielä aamullakin ennen haastatteluun menoa, niin sekin auttaa.

Lähteet:
www.versova.fi/media/docs/re...s-opas.pdf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 21:15

Älä ajattele koko asiaa, hyvin se menee. Usko vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:26

Ota ihan rauhassa, luota itseesi. Tsemppiä, hyvin se menee!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 20:50

Neuvoja jo saitkin. Toivottavasti auttoi ja sait työpaikankin.