Onko ihmeiden aika ohi?

Lukiolainen teki ensimmäistä kertaa kouluaikanaan läskyt ajoissa heti koulujälkeen eikä yhdeksän jälkeen hammasta kiristäen. Onko sinulle käynyt niin että joku asia pitkän odotuken tai toivomisen jälkeen on yllättäen mennyt sitten toivomallallasi tavalla? Nyt rasti seinään.

Avainsanat: yllätysten aika ihme toivosta luopuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 19:34

Toivosta ei ainakaan kannata luopua.
Se on sitten kahta ihanampaa, kun joskus saa positiivisen yllätyksen.Ei kun hunajata peliin vain ja vähemmän etikkaa.

Kysyjän kommentti

Tämä oli positiivinen suhtautusmistapa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 19:07

Joskus muutamissa asioissa on kyllä tullut mieleen pistää rasti seinään...
Kuten jos poikani meinaa ottaa imurin käteen ja siivota, se saa todella epäilemään että kuumetta löytyy ja paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:14

Ei, ihmeiden aika on aina!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:49

Kyllähän niitä pieniä ihmeitä tapahtuu jokainen päivä.Ja hyvä niin.Elämän suola ja aihe onnellisuuteen :)
Itse nautin suunnattomasti, kun pieni koiranpentuni oppii jokainen päivä uutta ja silminnähden siitä nauttii myös koirakin !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 20:12

Ihmeiden aika ei todellakaan ole ohi, kun huomaan kotiin tullessa, että asunto on imuroitu ja tiskipöytä siistitty, kyllä ne lapsetkin osaa välillä yllättää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 20:27

Kyllä näitä iloisia yllätyksiä sattuu aina silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 21:05

Kouluajoista on tuttu juttu minulle...läksyjen teko ja kokeisiin lukeminen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 07:21

Tänään tehtiin het koulun jälkeen, olen yrittänyt pysyä siinä tavassa. Mutta kyllä täällä lipsumisiakin tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 10:41

Aikansa kun odottaa niin tuo opiskelun tärkeys kolahtaa ennemmin tai myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 20:49

Ei toki ole. Joka päivä tapahtuu pieniä ihmeitä, kaikkea ei vain heti huomaa. Reipas lukiolainen sinulla. Ansaitsee kymmenen pistettä ja papukaijamerkin.