Onko teillä päin ollut tänään sateinen ja myrskyinen päivä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 20:14

Eteläisessä Suomessa erittäin tuulinen ja sateinen päivä,tais sataa koko yönkin.Ainakin tuuli rajusti,vastapäisessä talossa revitty vuorauslaudat ja seinä suojattu muovilla,joka piti kamalaa meteliä yöllä tuulenpuuskien mukana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 15:49

Harmaat on sataa välillä ja 15 astetta .
Tulee, mutta puut pysyneet pystyssä, eikä oksiakaan ole niin paljon maassa.
Ei aivan kauhea sää näin sisältä katsottuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 16:15

On todella satanut koko päivän, pieniä ihmeellisiä pikku taukoja on pitänyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 17:05

Sellaistahan sitä on ollut, mutta ei ole kummemmin haitannut. Sateenvarjo oli matkassa, ja sen turvin pärjäsin ne lyhyet hetket, jolloin joudun olemaan taivasalla. Nt vain kuunteleen tuulen meuhkaamista kotikoivuissa. Eiköhän se jo huomiseksi laannu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 17:20

Eilen jo alkoi kova myrsky täällä ja jatkuu vieläkin, tuuli on kova ja välillä tulee vettä oikein paljon ja välillä tihuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 17:44

Välillä tihkuttaa harmaana ja välillä ei.Tuuli aika kovaa puuskistaista.Kyllä nyt riittäisi, välillä saisi kuivahtaakkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 18:27

Viime yön satoi, koko päivän on satanut ja näyttää ensi yönkin vielä satavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 18:53

Myrskyä ei, mutta vettä tulee lähes tasaisena nauhana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 20:01

satanut aamusta alkaen mennentullen, mutta nyt ehtoota kohden kirkastunut ja vanhaakin taivasta pilkahdellut pilvien rakosista. tuuli on aisoissa pysynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 20:06

Kyllä on ollut, aamulla oli vaikeuksia saada koira ulos, kun satoi ja myrskysi kovaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 21:00

Kyllä on ollut sateista ja kovaa tuulta koko päivän.Pieniä pouta jaksoja on ollut...Harmaata ja pilvistä...Parhaillaankin vettä ropisee ikkunaan ..kun napsuttelen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 22:44

Kyllä on ollut todella myrskyinen päivä..ja vettä satanut ajottain ihan kunnolla..syksy on todella saapunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 07:19

Sadetta on piisannut, myrskyä ei vielä ole tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 10:39

Tuuli oli navakka ja vettä satoi ihan riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 20:47

En ihan muista millainen oli viikko sitten, mutta taisi sadella ainakin.