oletteko käyneet talvella(esim.hiihtoloma) jossain ulkomailla? missä? kokemuksia..

Avainsanat: ulkomaat espanja turkki thaimaa kiina egypti israel marokko tunisia australia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.10.2008 - 12:59

Suosittelen talvilomalla matkakohteeksi kaupunkeja, eli kaupunkiloma talvella on piristävä ja uusia virikkeitä lopputalveen antava tapa lomailla.
Tietysti hiihtoladut ja -rinteet ovat ykkösvaihtoehtona laskettelusta ja lumesta pitäville, samoin kuin aurinkoloma lämpöä kaipaaville.
Mikäli kuitenkin päätyy kaupunkilomaan, hyviä kohteita ovat mm. Tukholma, Kööpenhamina, Rooma tai Wien, sekä useat muut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.10.2008 - 13:10

olemme käyneet canarialla talvella.Se oli ihanaa lähteä Suomesta, pimeydestä ja kylmyydestä lämpimään ja aurinkoon.Paikka sinänsä ei antanut muuta ajanvietettä kuin normaalit turistien käyttämät palvelut. yleensä toimimme extreme pohjalta. mutta se kotiin tuleminen oli kova paikka, tulla takaisin pimeyteen ja kylmyyteen, sekä saapikas kassinsa unohtaneena hotelliin, ajattelimme vaihtaa vasta koneessa sandaalit saapikkaisiin. 15 astetta pakkasta hesassa sandaalit jalassa. muuten pidän talvella matkustamisesta lämpöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.10.2008 - 16:51

Useana vuonna, kevättalvella Madeiralla, hyvä katko talveen ja voimia kevään odotteluun, mielyttävä leuto ilmasto, ei mikään rymypaikka vaikka turisteja piisaa, hienoa luontoa, kaupunki ja tosi viehättäviä pikku kyliä, ulkoilua/retkeilyä ihan oman harrastusen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2008 - 16:39

en ole käynyt olisi ihana joskus päästä mutta sairauteni takia matkustaminen on vähän innotonta.
jos jonnekkin lähtisin niin sitten varmaan etelä eurooppaan, oi sitä aurinkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.11.2008 - 22:26

Tallinnassa, ei paljoa kehumista (paitsi teatteri)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2008 - 08:30

Kyllä talvelal tulee käytyä ja kaupungeissa. Varsinaista hiihtolomaa ei ole, olen aikuinen eikä ole kouluikäisiä lapsia. Euroopan kaupungit ovat oivallinen kohde talvella.