Minne veisin äidin pitkäksi viikonlopuksi hänen syntymäpäivänään?

Lisätty: 14.09.2011 - 16:16

Hmm... Helsinki olisi muuten kiva, mutta kun asuu täällä, niin mielellään veisin hänet jonnekin muualle :) Kylpylä on aivan ihana vaihtoehto =)

Lisätty: 15.09.2011 - 11:14

Kiitos kaikille vastaamaan vaivautuneille!
Tosiaan jäi mainitsematta, äippä täyttää 45, joten veikkauksenne osuivat melko lähelle :) Kyllä olen hölmö, kun en osaa omaan kysymykseen vastata muuten, kun lisätietojen kautta :)))

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.09.2011 - 10:38

Riika on kiva paikka ja kaupunki katsomisen arvoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 15:27

Miten olisi johonkin kylpylään lähelle missä asutte vaikka vain yhdeksi yöksi, hierontoineen, kylpyineen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 15:32

Miltä kuulostaa Baikonurin avaruuskeskus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 15:44

Mikä äiti kiinostaa: teatteri, elokuva, taidenäyttely vai shoppailu? Joku meno olis hyvä keksiä.
Esim jos äiti on kirja-ihmisiä Helsingissä on kirjamessut lokakuussa. Sinne käymään voi samalla käydä viinimesulla maistelemassa ruokajuomat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 17:47

Riippuu kuinka hyvässä kunnossa äitisi on. Kunto otettava huomioon mitä jaksaa .Vanhemmat eivät jaksa sellaista menoa enään mitä nuoret.
Ihanaahan kun joku keksii jotain mukavaa ja huomioi vanhemman ihmisen.Miettimisiin. Kannatta tiedustella mitä hän tahtoo.
Hyvin suunniteltu on osa nautintoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 18:49

Kylpyläviikonloppu muutaman hoidon kera, teiltäpäin näitä varmasti löytyy, vaihtoehtona visiitti Tallinan puolelle, jossa myös osassa hotelleja kylpylämahdollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:02

Jos äitisi jaksaa niin lähtisitte kiertään muutaman sukulaisen tai tuttavan luona. Sellaisten, joita ei ole nähnyt pitkään aikaan. Ja samalla kiertäisitte joitain lapsuusmuistoja ja -paikkoja. Yöpyisitte mahdollisesti hotellissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:31

Vie äiti Tallinnaan hotelli Piritaan kaikkiin ihaniin - hemmotteleviin terveyshoitoihin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 20:00

Jos äitisi on kunnossa ja käveleväinen, on lista ehdotuksista loputon...Mutta ensin teatteriin ja sitten vaikka syömään.Tai jonnekin kauneushoitoihin ja sitten vaikka tanssimaan tai elokuviin..Ja sitten tietysti kylpylään likoamaan / hotelliin loppuajaksi :) Tosin esimerkiksi laivaristeilykin ihan vaan kaksin voisi olla mukavaa laatuaikaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 20:04

Kylpylälomalle ehdottomasti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 20:20

Et kertonut vuosilukuja,mutta tsekkasin proffasi eli äitisi saattaa olla 50!!! eli ei mikään "vanhus",ei lähelläkään.Kauneushoitolaan nypittäväksi ja puunattavaksi,sitten hyvää sapuskaa ja ehkä karaokeiltaan tai 50+ diskoon ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 05:37

Kylpylä lomalle jossa hän saa nauttia ja rentoutua arjesta ja josta jää kiva muisto hänelle.Toinen vaihtoehto on risteilymatka laivalla jonnekin vaikkapa Ruotsiin ,Tallinnaan jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 07:18

Tallinnan reissulle, tai hemmoteltavaksi kylpylään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 09:33

Omaa ikääsi katsoin, eli äitisi on ehkä jotain 50 v suunnilleen eli ei välttämättä kylpylä ole oikea vaihtoehto. Onko Tukholman risteily mitään? Tallinna on niin tavanomainen eli tylsä.... riippuu paljon siitä mitä äitisi harrastaa, mistä on kiinnostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 17:30

Vie äitisi Tallinnaan. Siellä konserttiin, kauneushoitoihin ja laitat hänet aivan uuteen uskoon. Vaatetus, meikit, hiukset.Hemmottelua kaikki äidit kaipaavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 19:20

Aina ilahduttava on varmasti kylpylä. Tietysti henkilöstä riippuen, mutta suosittelisin ennemmin esimerkiksi Naantalin kylpylää, rauhallisempaa, ja enemmän aikuiseen makuun, kuin "vesihuvipuistomaisempia". Hyvää ruokaa ja hoitoja:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 20:46

Minä suosittelen aina kylpylää tai johonkin muuhun paikkaan missä ihmistä voi hemmotella.