Mitä mieltä olette? Kuuluuko tällainen asia lehdistön ruoditttavaksi?

Onko tällainen temppu kaupungin päämieheltä pahempi juttu kuin metallipajan hitsarilta?
www.iltalehti.fi/uutiset/201...4_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 14:29

Ehdottomasti kuuluu, jos herra halutaan savustaa ulos?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 10:10

tuskinpa on ensimmäinen kaupunginjohtaja tai pienempi virkamies joka näin toimii.
täytyyhän lehtien yrittää myydä jutulla millä hyvänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 10:16

Onpas härra ansioitunut muutamassa kuukaudessa,valtuustolla on pohtimista mitä tekee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 10:20

Kerkeeväinen mies tuntuu tämä kaupunginjohtaja olevan, ainakin edesottamukset ennättävät nopeasti lehtien palstoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 10:37

Herää kysymys, millainen on se nainen....Ei ilmeisesti ainakaan kovin fiksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 10:53

Ei minua kiinnosta kenenkään salarakkaat.Tuollaisia juttuja viitsitäänkin kirjoittaa, kansaa vissiin kiinnostaa tuollaiset asiat enemmän kuin tärkeät poliittiset asiat. Nytkin päätetään mitä veroja lisätään ja uusia veroja keksitään ja Kreikka asia ja kansa lukee ja pohtii mitä naikkosia joku äijä mukanaan laahaa, voi kele...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 11:16

Ei kiinnosta julkkisten sekoilut, mutta tällä nuo lehdet tienaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 11:19

Tärkeämpää olisi puhua sittä mitä veronmaksajien vastaista etua Peltomäki on tuottanut rakentajille ja tonttikeinottelijoille Vantaalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 11:56

Tuo mies on juuri siinä iässä että pitäisi vanha vaihtaa 2 nuoreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 13:00

Henkilö on kovasti tapetilla, hänen virassaan jatkaminen ja siis poliittinen uskottavuutensa on ollut puntarissa heti alkumetreiltä lähtien.
Jos tuohon liittyy tehtävien laiminlyöntiä, niinkuin nyt näyttää olleen, se on moitittava asia. Ne aiemmat tekonsa jo olivat kiikun kaakun, sai armon, ja olettaisi että yrittää sentään hoitaa tehtävänsä kunnolla. Henkilö ei ole julkkis suinkaan vaan kaupungin virassa oleva henkilö, Vantaan korkein virkamies. Kun johtaa virkamatkalla kaupungin valtuuskuntaa, on syytä olla itse koko ajan mukana ohjelmassa. On myös luvannut ettei tuo "morsmaikkuaan" virallisiin kuvioihin mukaan, mutta ei pitänyt lupaustaan.
Jos metallipajan hitsarista tulisi kaupunginjohtaja, vaateet olisivat ihan samat.
Virkaura liukuu jotenkin väärään suuntaan.

Lisätty: 14.09.2011 - 15:08

Jos virkamatkalle edellytetään seuralaisen mukanaoloa, se on silloin puoliso, ei mikään muu. Mitä muuta mahtaakaan kaikkeen liittyä, se on se jatkokysymys.... ja nyt ei ollut edustusmatkasta kyse vaan työmatkasta.
Ja se asuntojuttu taasen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 13:42

Naisten kanssa saa nykyään pelehtiä miten haluaa, mutta ehkä tuo asunnon vuokraaminen kannattaisi tutkia, että onko esim. maksettu käypä vuokra.
Itse lehdestä tuskin olisin avannut koko juttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 15:29

Olipa sitten herra tai narri niin sovittuja sääntöjä pitää noudattaa ja ainakin pitää tuollaiset salarakkaat täysin piilossa julkisuudelta. Saakoon ansoittensa mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:26

Mietin ihan samaa aamulla Hesarin avatessani.
Kyllä näiden luottamushenkilöiden taustat kuuluvat julkisuuteen. Luottamusvirassa olevalta ihmiseltä oletetaan nuhteettomuutta ja esimerkillisyyttä (yleensä) ja onhan tuo ukko sellaisessa asemassa että ei kannattaisi ihan noin hölmöillä.

Ilkka Kanerva sai kenkää tekstiviestittelystä napatanssijattaren kanssa - eikö tuo noin korkealla virassa olevan heebon uskottomuus ole monin verroin ällömpi juttu.

Tyhmä temppu mielestäni Oliko se jalkavaimo pakko raahata reissuun mukaan?

Lisään vielä alkuperäiseen kysymykseen: julkisessa, kaupungin virassa ja vieläpä korkeimmassa johdossa olevaa henkilöä varmasti seurataan ja kiinnostus on kovempi kun sen metallipajan hitsarin edesottamukset...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:41

Uutispula uutisia, aivan jonniin joutavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 20:40

Noilla uutisilla saadaan ihmisten mieleenkiinto muualle tärkeämmistä asioista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 23:53

Lehdet saavat aihetta kirjoitteluun..salarakkaista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 07:13

Tehkööt mitä haluavat, lehtien höpinöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 20:42

Enemmänhän hänen laisiaan kuuluisuuksia seurataan. Samanlainen pulliainen hän on ihmisenä siinä missä muutkin. Ja mies.