Voi karhu raukkaa?

Juna ajoi eläimen yli - hirvi olikin karhu
www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....ikin-karhu

Avainsanat: tarttis ajatella ensin ennen kin menee radalle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 11:11

Jospa se karhu siinä radalla ollessaa ajatteli, että se huutaa joka pelkää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 08:40

Voi nalle parkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 08:54

Jää se otsokin toiseksi junalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 09:35

parempi ehkäpä antaa mennä kuin ajaa sivuraiteelle. mutta olipas otsolla huono tuuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 10:16

Kävipäs nallelle köpelösti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 10:19

Nallukka parka;ruhjoutui niin pahasti,että tunnistettiin käpälästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 11:07

Nalle väärässä paikassa väärään aikaan, pysyisi siellä metsän siimeksessä vain..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 12:02

Kylläpä oli huonoa tuuria karhu mesikämmenellä,Ei ymmärtänyt mennä sivuun istumaan. Se on veturinkuljettajallekkin kinkkinen paikka, sai 2 päivää lomaa ,että jaksaa taasen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 15:32

Noi voihan..tulikin karhupannukakku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 23:47

Voihan karhun kohtaloa..kyllä pääsi hengestään yllättäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 07:10

Nalle raukka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 11:50

Olen nähnyt hirven, joka jäi rekan alle. Hirvi pyöri rekan alla noin. 2 kilometriä, ennen kuin se pysähtyi. Hirvestä ei ollut muuta jäljellä kuin nahan riekaleita moottoritiellä.

Ikävä juttu tuo karhun kohtalo. Karhu ei yleensä tee ihmiselle juuri koskaan mitään, jos ei joudu yllätetyksi, tai ole esim. haaskalla ruokailemassa tai sitten joudut pentujen ja emon väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 17:11

Surullista aina kun eläin jää ajoneuvon ruhjomaksi.Näitä vahinkoja sattuu.