Tässä tulee Annulilta vastaus....

Kyllä minä joka kerta äänestän parasta vastausta....Anomyyni voisi kysyä nimimerkillä...eikä anomyyninä..en olisi nenäänsä ottanut...Hyvää päivän jatkoa napsulaisille sekä anomyynille....siinä tuli minun vastaukseni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 16:58

Onkohan nyt sinulla annuli joku väärinkäsitys, ei sinun tarvitse äänestää parasta vastausta niihin kysymyksiisi, sinulle tulee sinne sähköpostiin ilmoitus että VALITSE paras vastaus, ja valitset niin menee toiselle sivulle missä varmistat sen parhaan vastauksen ja voit viestin kirjoittaa esim miksi valitsit parhaaksi ja sinä kun haluat niitä pojoja kerätä niin joka valinnasta saat 1 pojon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 17:49

Hän ei ehkä ole valinut Napsun Profiilin Sähköpostiasetuksissa sitä vaihtoehtoa ?
Joten hän ei saa ilmoitusta siitä, että "on aika valita paras vastaus kysymykseesi"
Mutta ei hän näköjään ymmärtänyt oikein tuota kysymystäkään.

Sähköpostiasetukset
Voit valita, haluatko ilmoituksen sähköpostiisi, kun...
Vastaukset
v saat uuden vastauksen kysymykseesi
v on aika valita paras vastaus kysymykseesi
v vastauksesi valitaan parhaaksi vastaukseksi kysymykseen
v seurannassa olevaan kysymykseen tulee uusi vastauksia

Tuolla äänestyksessä ne kysymykset näyttää aina olevan ja omia kysymyksiä tai vastauksia ei voi siellä äänestää. "So what?" sanoi Paavokin ;-)
www.napsu.fi/vastaukset/aanesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 18:03

Äänestys on mukavaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 18:21

Joo eihän me anuliinille pahaa olla tarkoitettu. Joku ymmärtämättömyys asian suhteen. Mulle tulee ilmoitus aina kun se on ajankohtaista,Jos en kerkii muutamassa päivässä, asia siirtyy äänestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 18:52

Kun itse aloitin napsussa, en aluksi käsittänyt, että parasta vastausta valitessani pitiklikata kahteen kertaan ja niin menivät kysymysteni vastaukset yhteiseen äänestykseen. Onneksi tämä napsuilu ei olen maailman vakavinta hommaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:23

Tulee itsekin valittua tuo joka on paras, vaikka usein onkin vaikeaa valita kun on niin monta hyvää ja tasavertaista, siinä sitten entten tentten toimitus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:48

Joskus tuo parhaan vastauksen valinta livahtaa ohi esim. matkojen takia, pyrin yleensä kyllä valitsemaan jonkun vastauksista, arpomiseksihan se vastauksen valinta joskus menee monien tasavertaisen hyvien vastausten vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 22:01

Kyllä niitä pääsee menemään äänestykseen,kun ei ole tarpeeksi valpas.
Monta kertaa vaikea valinta parhaasta vastauksesta..kun on monta hyvää vatausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 11:04

Ei nuo äänestykset ja vastauksien valinnat ole elämää tärkeämpiä asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:48

no tota noin nimittäin se on jokaisen oma asia äänestääkö vai ei,¨.ps hyvää iltaa annuliinille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 07:02

Huomenet Annuliini, se on sama valitseeko vai ei.