Kurikampanjaa kerrakseen, vai mitäs sanotte? www.iltalehti.fi/uutiset/201...4_uu.shtml

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 18:54

Ennen oli ennen ja nyt on nyt.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 10:18

linkistäsi kopioitua:
" Mikäpä olisikaan parempi keino ihmisten kontrolloimiseksi, kuin määrätä miten he harjoittavat sukupuolisuuttaan."

webbikamerat asennettaisiin kaikkien koteihin ja lampoloihin. olisipas siinä uusia työpaikkoja kun jokaisen juttuja seurattaisiin.
ja rangaistukseksi määrättäisiin kova vero jos ei harrasta seksiä tiukkojen normien mukaan,
siinähän olisi oiva verotuskohdeuutuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:47

Onko tuo luonnollista... kun osapuolena on eläin? Kysyn vaan... onko nykyään sallittua, sitä en tiedä, mutta vaikuttaa että kaikki alkaa olla sitä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:53

Onkohan tuo edes uutisoimisen arvoinen asia? Yäk!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:22

Joo melkein 300 vuotta vanha juttu tuotu uutisena meille.
Ei anna aihetta enempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:25

No comments

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:33

Tuota tullut luettua kauan kauan sitten...
Ei vois vähempää juttu kiinnostaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 12:35

Joopa joo,jos tapahtunut 1700-luvulla...tavat ja moraalikäsitykset toiset,eikä asialle enää voi mitään,sorry vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 13:02

Mei Mari noitui porsaankyljyksiä sanoi karjalaisukko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 13:32

Kyllä aika yleistä vielä 50luvullakin. Tiedän tapauksia. Piti sontaluukut naulata yöksi lukkonettei pääseet sitä kautta. Käyttivät ovenaan.KYllä lehmistä huomasi, että kaikki ei ollut niinkuin piti olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 14:06

Se oli sitä aikaa.
Taikauskoa tuo ei kuitenkaan ollut, vaan väärää tietoa ja sen myötä pelkoa.
Afrikassa kyllä poltetaan "noitia" tänäkin päivänä elävältä.
Enpäs laitakaan hakusanaa, sillä niin hirveitä videoita tuolta löytyy, että ei millään uskoisi, että kyse on ihmisistä. Ei kenenkään silmille sopivaa katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 14:53

Onko tämä edes uutisoinnin arvoinen juttu? Hölmöläisten touhua....Yäk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 18:01

Todellä ällöä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 07:01

Vuosisatojen vanha uutinen, eläimiin sekaantujille voisi nykyäänkin asettaa kuolemantuomion.