Annuliini on ahkera napsuttelemaan kysymyksiä, mutta miksi hän ei koskaan valitse itse mielestään parasta vastausta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 18:54

Onneksi täällä napsussa kaikki on vapaaehtoista, kysyminen, vastaaminen, parhaan vastauksen valitseminen tai valitsematta jättäminen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 08:47

Jollei tiedä miten äänestää parasta vastausta tai sitten ei vaan osaa päättää mikä olisi paras vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:07

sitäpä ehkäpä kannattaa kysyä Annuliinilta vaikkapa henkilökohtaista viestipalstalla suoraankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:09

ehkä hän ottaa siinä vastaajien keskiarvon luvuksi saamansa parhaan vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:16

Parasta kysyä itseltään, kysymysautomaatti on kuitenkin auennut, huomaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:17

Suora kysymys kysymysten esittäjälle selventää sinulle varmasti tämän asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:51

Tuo valiseminenkin on aivan vapaaehtoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:26

Ei taida ehtiä valitsemaan, kun on paljon kysyttävää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 12:26

Entäs anonyymi valitseeko hän?Kysyhän Annuliinilta ihan nimimerkilläsi!

Lisätty: 13.09.2011 - 21:26

Mullakin on sähköpostiasetuksissa EI ruksia;moneen.Tulee tarpeeksi ilmankin postia.
Ei se nyt niin nokonuukaa ole,vapaaehtoista hupia ;-)!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 12:35

Nyt vaan reippaasti kysymään asianosaiselta : ) Mukavaa päivää kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 13:36

Mukavia kysymyksiä anuliinilla.Reipa kysyjä,niin sitä pitää.Voit kysäistä tuota assii anuliiinilta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 14:10

Minä ainakin jätän usein äänestykseen siksi, että hyviä vastauksia on monta, joten parempi, että suurempi raati päättää ja äänestää.
Ei tule loukattua ketään.
Eri asia on asiakysymykset, mutta eihän minulla sellaisia ole? Hömppää vain. Siksi en pane avainsanojakaan, koska niistä ei olisi kuin haittaa, jos joku luulee, että kyssäristä saa tietoakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 17:44

Tuskin hän ehtii lukea vastauksiakaan.
Hän ei ehkä ole valinut Napsun Profiilin Sähköpostiasetuksissa sitä vaihtoehtoa ?
Joten hän ei saa ilmoitusta siitä, että "on aika valita paras vastaus kysymykseesi"
Mutta ei hän näköjään ymmärtänyt tätä kysymystäkään.

Sähköpostiasetukset
Voit valita, haluatko ilmoituksen sähköpostiisi, kun...
Vastaukset
v saat uuden vastauksen kysymykseesi
v on aika valita paras vastaus kysymykseesi
v vastauksesi valitaan parhaaksi vastaukseksi kysymykseen
v seurannassa olevaan kysymykseen tulee uusi vastauksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 21:59

Enpä minäkään ole aina välittänyt niitä oikeita vastauksia valita. Onhan se mahdollisuus muillakin napasulaisilla, joten mitä sitä itse aina ryntäilee joka paikkaan. Sitä paitsi, kaikkiin kysymyksiin ei ole yhtä ainoaa oikeata tai parasta vastausta, usein kaikki vastaukset ovat niitä parhaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 22:47

En minäkään mielelläni oikeita vastauksia valitse.....eikä niihin kyllä yhtä jaoikeaa vastausta yleesä edes löydykkään. Parempi olisikin aina jättää ne napsuraadin valittaviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 11:31

Samoilla linjoilla Papitin kanssa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:57

Vaikea on valita oikeaa vastausta.