Onko päivärytmi sekaisin,kun päivisin on väsynyt ja öisin pirteä kuin peipponen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 19:06

Taitaa olla. Koeta painua petiin joka ilta esim. klo 23 ja heräillä aamulla viimeistään klo 7-8 aikaan niin ajan kanssa vuorokausirytmi asettuu aloilleen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 06:36

Ehkä olet antanut sen keikahtaa kirkkaan kesän ja valoisten öiden myöden vähän epäjärjestykseen.
Ehkä syksy tuo parannuksia pikkuhiljaa unimaailmaasikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:09

Voipi olla.Itse tiedät sen tarkemmin.Älä mene ulos liian kovasti sykettä nostavalle lenkille, liian myöhään.Että kerkii tasoittumaan ,ennen iltanukkumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:29

Kyllä se vaan on sekaisin, ulkoile, syö illalla kevyesti, rentoudu ennen nukkumaanmenoa ja herää aamulla vaikka väsyttäisi. Ehkä muutama päivä, niin pääset oikeeseen rytmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:49

Rytmi on sekaisin kuin seinäkello, noudata edellä saamiasi hyviä vinkkejä, niin eiköhän rytmi normalisoidu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:53

käännähän rytmit kohdalleen. jos vaikka saisit sen työpaikan mistä olet haaveillut, eikös silloin pidä olla virkeänä työssä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:19

Sopivasti sekaisin, muutaman päivän ohjelmoinnilla kuten edellä mainittu, asia korjaantuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:37

Ei ole oikein päivärytmiä oloneuvoksella käytössä. Milloin mitenkin päiväni kulkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:00

Valvot liikaa, siksi tuo päivärytmi muuttunut.. nyt ulkoilua ja aikaisin nukkumaan, ota vaikka kirja käteen ( tylsä) jotta uni tulee silmään jotta pääset oikeaan rytmiin takaisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 12:39

Päivärytmi on sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 22:34

Kyllä varmaankin on päivärytmi silloin sekaisin..onneksi ei ole ollut sitä ongelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:46

Rytmit ovat vähän sekaisin täälläkin, mutta kun valvoo vuorokauden putkeen, niin kyllä pääsee helposti oikeaan rytmiin. Kokeilepas sitä kikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 23:00

Ihan hyvin olen itse kyseisellä unirytmillä pärjännyt jo viitisen vuotta