Miten saan vaihdettua tietokoneeseen toisen taustakuvan?

Olen unohtanut miten se vaihdetaan, haluaisin toisen kuvan välillä näkyviin,kun avaan tietokoneeni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 08:02

virallisia ohjeita:
support.ap.dell.com/support/...esktop.htm
windows.microsoft.com/fi-FI/...-wallpaper
aloittelija.net/windows-xp/t...ihtaminen/
ellei sinulla ole valokuvia koneellasi, niin täälä ilmaisia taustakuvia:
laatutaustat.com/

itse kyllä klikkaan valitsemaani kuvaa oikealla hiirenkorvalla, ja vasemmalla korvalla asetan sen työpöydän taustakuvaksi,
tai menen ohjauspaneelin kautta ja sitä kautta muutan taustakuvan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 06:38

Minä osaan sen, mutta en osaa teknisesti Sinulle sitä selittää, jäädään kuulolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:26

Palisanteri antoi hyvä neuvon, helppoa kuin lastenleikki :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:46

Palisanteri konkretisoi sen, minkä itse osaan tehdä, mutta en osaa toiselle selostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:08

Sillai se menee yksinkertaisesti, miten palisanteri selitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:33

Palisanterin ohjeita kun noudatat, niin hyvä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:49

Palsanterin neuvot ovat oivat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 22:39

Palisanterin neuvoilla onnistuu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 00:26

Mnää vaihdan sitä näin: Koneessani olevaa kuvaa näpäytän hiiren oikialla näppylällä.
Sitten avautuu ikkuna jossa ylimpänä lukee: "aseta työpöydän taustakuvaksi".
Hups siellä se on.

(Onhan noita kaiken näköisiä lisäkotkotuksia olemassa.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 11:06

Avaa omat kuvatiedostot. Klikkaa valitsemasi kuva. Vasemmalla puolella on valikko, jossa lukee siirrä tämä kuva taustakuvaksi. Klikkaa. Siinä se on! Helppo vaihtaa, paljon valinnan varaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 23:04

jos kuva on jo valmiina koneella (muuten tallenna joku kiva kuva netistä), mene kuvatiedostaoihin, klikkaa mieleistä kuvaa hiiren oikealla painikkeella ja valitse "aseta tyäpöydän taustakuvaksi" (saattaa lukea hieman eri sanoin koneesta riippuen)