Missähän on vika,kun yritän välillä keksiä kysymyksiä,niin ei synny millään?

Onkohan muillakin sama pulma joskus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 06:42

No nyt ainakin ovat tuntosarvesi levittäytyneet yli pienen pallomme ja kysymyksiä on niin paljon, että
vastaamisesta taitaa kone kärähtää.
Minulla on nyt aikaa aamulla tässä vastata pirteänä, kun tytär vie Marevan-kokeeseen 7.30.
Joo kyllä se kiva oskus on kysyä, mutta useimmiten ne ovat hukassa ja ei aina ole aikaa paneutua
perusteellisesti johonkin kysymyksen tekoon.
Kiitti näistäkin, aamu vierähti somasti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 06:56

Ei niitä kysymyksiä väkisin tänne tarvitse laittaa, kysymys tulee joskus mieleen kun tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:25

Silloin kun mieleeni jokin kysymys pullahtaa, niin kysyn. En viitsi kysymyksiä väkisin tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:41

Ei kukkokaan käskien laula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:45

Ei kannata väkisin vääntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:16

Kun vastailee riittävästi,niin pulpahtaa aina jokin kysyttäväkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:32

Josku on sellainen tilanne, että pää ei kehitä muuta kuin hilsettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:48

Ei kysymyksiä pakko ole esittää jos et mitään keksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 12:32

Kysymyksiä kysymys"koneesta",hyvä idea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:07

Elä hyvä ihminen kysymyksiä väkisin väännä ja siitä stressiä itelles ota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:47

Juu minulla on sama vika vastaamisess etten tiedä aina mitä vastaisin tai mikä olisi oikea vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 22:41

Olen huono keksimään kysymyksiä...sitten kun joku asia tulee mieleen..niin kysyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:44

Ei ole syntynyt kysymyksiä pitkiin aikoihin, odottakaa vaan kun innostun.