Onko teillä omaa mielikuvaa napsulaisista ,minkäläisiä he ovat vastausten ja kysymysten esittämisen pohjalta?

Minä olen saanut jonkinlaisen kuvan kuvan muutamasta napsusta ihan vastausten pohjalta.Ajattelen heitä ihan positiivisesti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 06:56

Jokaiseen varmaankin minulla liittyy joku kuva. Kuka on pehmeä, äidillinen, vähän karski, asiallinen
miellyttävä ja onpa joitakin joiden kanssa tuntee sielujen sympatiaa, mutta niitä ei paljasteta tässä.
Jotkut sanovat asiansa niin, että on kuin tyrmäystippoja olisi tullut pärstä täyteen, mutta katos kun
vastaakin hyvällä niin toisessa päässäkin mieli muuttuu.
Kivaa erilaista ja rempseää auttavaa porukkaa. Nyt ei kehuta enempää sitten.
Annuliini varsin ahkera, kiva.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 07:04

En jaksa tuollaisia asioita miettiä, jokainen on kuitenkin aivan erilainen mitä täällä ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:22

Kyllä sitä varmaan tietynlaisen mielikuvan luo, mutta jos ko. henkilön tapaisi, niin varmaan mielikuvan joutuisi toiseksi vaihtamaan. Tämä napsuttelu on vain pieni siivu ihmisen elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:14

Jokainen on oma persoona, mukavia napsulaisia, teist mie piän :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:00

mielikuva saattaa pettää puoleen jos toiseenkin. kivoja persoonia täällä liikuskelee.

asiasta toiseen: täällä ohje miten luoda virtuaalihahmo vaikkapa webbikameran hahmoksi, jos ei halua omaa naamaansa muille näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:01

Tuollaista asiaa en ole pohtinut, eikä sillä ole suurempaa merkitystäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:47

En ole pohtinut moista asiaa... joskus kysymykset ovat kyllä todella henkilökohtaisia joten tunnen välillä ihmisen tunteen kysymyksen takaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:10

Kyllä joistakin on. Sirkkaliisa on mielestäni hyvän huumorin omaava, asioihin positiivisesti suhtautuva ja niitä syvällisesti ajatteleva mukava naisihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 22:50

Kyllä jonkinlainen mielikuva tulee vastausten perusteella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:38

Kyllä jonkinlainen mielikuva syntyy.