Teettekö muistilistan ruokatarpeista,kun lähdette kauppaan?Pysyttekö siinä vai lipsutteko?

Minä teen,enkä lipsu.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 09:58

Lista mukaan, ostokset maksuun ja kassiin. Sitten vilkkaasti kotiin päin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 06:58

Minä teen kauppalistan ja siinä pysyn, mutta minulla on kohta jossa lukee ruoka-aineksia kun en keksi mitä valmistaisin, ja joskus ostan sen nimikkeen kohdalla suklaata sen ruoka-aineksen päälle, tykkään makeasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:01

Kyllä joskus repäsen lehden mainoksia, mutta siinä sivussa tarttuu muutakin kassin pohjalle.
Yksinollen ei paljon listaa tarvi, mutta nyt minulla on 2 lastani täällä katsomassa vähän äiteen perään
kuinka pääsee jaloilleen, niin he hoitavat ostokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:18

Joskus teen kauppalistan, että muistaisin kaiken mitä piti tuoda, monasti kyllä sitten kaupassa huomaan, että muistilista jäi keittiön pöydälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:10

En tee kauppalistaa, vaan luotan muistiini. Jos jotain jää ostamatta, niin tietty se harmittaa, mutta onneksi kauppa on vieressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:42

En todellakaan tee ostoslistaa, joskus tein mutta ei siitä mitään hyötyä ollut kun en mukaan sitä muistanut ottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 14:30

Lista on hyvä olla, jos välttämättömiä perustarpeita on useita, niin ei sitten joku unohdu.
Saatan vaihtaa ostoksia mielen mukaan, mitä nyt kaupassa näenkin, mutta määrä pysyy samana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:13

Teen listan silloin, kun pitää ostaa enemmän kerralla. Yleensä kuitenkin unohdan ostaa jotain mitä listassa lukee ja vastaavasti ostan myös sellaista, mitä siinä ei lue.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 22:04

Yleensä teen ostoslistan, mutta kaupassa ollessani näen tarjouksia yms.niin kyllä mulla on paljon enemmän tavaraa kaupasta lähties kuin mitä listassa lukee !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 23:01

Kyllä joskus on ostoslista mukana,kun on enemmän ostettavaa..
Minulla on muistitaululla lista,minne laitan muitiin,jos joku esim.mauste loppuu tai mitä harvemmin tarvii ja on vähissä..siihen aina vilkaisen,kun kauppaan lähden..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.09.2011 - 06:39

Teen ison kauppalistan, mutta ostan toki muutakin.