Eikö tänäpäivänä enää pyydetä työhaastatteluun ,kun haetaan työpaikkaa?

Hain 3 paikkaa ja yhteenkään ei pyydetty haastatteluun.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 10:25

Jos työnantaja kiinnostuu sinusta hakemuksesi perusteella, saat kutsun työhaastatteluun. Haastatteluun valitaan yleensä vain pieni osa hakijoista. Kutsu työhaastatteluun kertoo, että olet herättänyt työnantajan kiinnostuksen kymmenienkin hakijoiden joukosta.
oula.yritysnet.com/virtuaali...attelu.htm

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 07:14

Kyllä vielä haastatteluunkin pyydetään, joskus vaan on niin paljon hakijoita, ettei tärppää. Meillä oli yksi vakanssi auki, ja hakupapereita tuli n. 130, ja sieltä sitten seulottiin 5 haastatteluun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:08

Kyllä vaan pyydetään, moneen duunipaikkaan on jopa soveltuvuustestit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:14

No niinhän onkin, ei ole pyydetty pitkiin aikoihin siis vuosiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:56

Eivät yleensä kutsu haastatteluun kuin muutaman hakijoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:57

Hakijoita on satoja ja jokunen pääsee, ja nykyään joutuvat esim vielä haastattelun jälkeen testeihin josta sitten vasta valitaan paras... työntekijä...
Mutta haeppas yritykseen joka ei ole hakuun työpaikkaa pistänyt, esim. sinun kodin läheisyydestä tee avoin hakemus tuo saattaa paremmin tärpätä, kun ei ole satoja hakijoita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 12:43

Hakijoita on satoja,joista jokainen lähettänyt satoja hakemuksia...Tuttuni(akat.tutkinto yms)on tehnyt samoin,mutta kortistossa edelleen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:15

Kyllä pyydetään, kun hakemuksista on ensin valikoitu parhaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 23:04

Kyllä pyydetään..mutta hakemuksia todella paljon..ja muutama vaan pyydetään haatatteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:49

Yritä jaksaa, tuo on hermoja raastavaa hommaa. Saat kulkea vielä monessa haastattelussa. On se vaan kumma kun nykyaikana ei ole tekevälle ihmiselle työtä, ja rajantakaa tullaan tekemään viimeisetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 23:04

Harvat ja valitut kutsutaan jos hakemus miellytti.