Mitä mummo halusi kaupasta ostaa kauppa-reisulla?

Ensimmäisenä päivänä mummo meinasi ostaa kissanruokaa,mutta eivät myyneet mummolle..kun olisi pitänyt todistaa,että on kissa..epäilivät että mummo voi syödä itse kissanruuat.

Seuraavana päivä mummo olisi ostanut koirankeksejä..mutta ei niitäkään saanut,epäilivät,että mummo syö ne itse..kun ei ollut todistaa,että omistaa koiran.

Seuraavan kerran mummo meni kauppaan..oli pahvilaatikko mukana missä oli reikä..sanoi kasaalle,että pistä sormi laatikon reijästä..kassa sanoi,että en uskalla jos se puree..mummo vastasi ei se pure mitä halusi mummo ostaa nyt??kun halusi todistaa..että eivät taas epäile häntä..mitä mahtoi todistus laatikko sisältää?

Avainsanat: mitä mummo halusi ostaa..kategoriaa ei ollut sopivaa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 22:38

olisikohan ollut vessapaperiostoksilla...........
ja sitä ittiänsä oli paffiloorassa.

jos oikein sen vitsin muistan.

Kysyjän kommentti

Ihan oikein..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 00:02

Mummo meni kauppaan, ja kysyi: "Onko teillä vielä se makkaratarjous"? Kauppias vastasi: "Ei, se oli eilen". Mummo vastasi: "Ei se mitään, minä tulin mopolla".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:10

Hämärä muistikuva jutusta sellainen, että veikkaan palisanterin olevan oikeilla jäljillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 08:06

Olen pihalla kuin lumi-ukko, joten en tiedä vastausta :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:22

Ei ole vahvimpia alojani tämä kysymys, vastauksia voi olla monia.
En yleensä lue kaskuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:54

Veikkaan laatikossa olleen kanin ja mummo oli salaatti ostoksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:52

Vessapaperia olisi mummolla tarvis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:17

WC-paperiostoksillemummo tuli ja varmuudeksi oli laatikkoon tortun lähtiessään töräyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 20:39

Pappa4 on ihanan kiltti:)

Villi veikkaukseni täälläkin vessapaperiahan tuo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:46

Tuon olen kuullut,mutten muista miten se loppuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 17:12

Nälkään kuollut kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.09.2011 - 20:37

Vessapaperia halusi mummo ostaa. Oli todiste mukana.