Mitä napsulaiset harrastavat vapaaajallaan?

Minulla on tuo lenkkeily ja kuntoilu päällimmäisenä harrastuksena ja tietenkin napsottelu napsussa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 23:15

Yleensä harrastan lenkkeilyä koiran kanssa, zumbaa, pumppia, bodya, fillarointia, kutomista, lukemista, vapaaehtoistyötä. Tällä hetkellä olen pitkällä sairiksella olkapään takia, että koiran kanssa lenkkeily, TV:n tuijotus ja lukeminen ovat tämän hetken harrastukset.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 21:33

Pyöräily oli kesällä..Nyt taas alkanut kuntosalin käyttö ja uiminen..sauvakävely myös tullut kuvioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 21:39

no tota noin uiminen ,tietokonepelit,penkkiurheilu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 21:41

Talvella uimahallissa käynti.Koiran kanssa ulkoilu ja tottelevaisuus...Lukeminen harrastus numero 1! Joskus tulee myös lauleltua...Serkkupojan bändi tarvitsee sillointällöin solistia ja olen luvannut autella...Ja tietysti ruuan laitto.Se vasta rentouttavaa onkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 21:49

lenkkeily, kirpparikierrokset, lukeminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 22:27

Olen harrastanut koko ikäni aina jotain.Mihinkään ei ole pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:29

Tämän kesän harrastus oli oli hyvin vähissä lähinnä sairauden hallinnassa ja suurissa tutkimuksissa,
mutta vielä täältä noustaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:47

Ulkoilua, olemista ja matkailua napsuttelun lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:22

Lenkkeily koiran kanssa, valokuvaaminen, kuvan muokkaus, jos jonkin sortin keräilykohteita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:22

Luen paljon, lenkkeilen, puuhastelen kotona kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:40

Ei ole paljoa vapaa-aikaa, mutta luen paljon.