Täysikuu ja kaatosade.Kummallinen yhdistelmä.Valvottaako ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.09.2011 - 19:35

Johan on hauska yhdistelmä. Täällä paistaa iltaaurinko ja vettä sataa, taitaa tulla kesä...

Kysyjän kommentti

Minä en jokseenkaan nuku täysikuulla.Eli taitaa ne paineet silloin päässä kasvaa, kun kuuhulluksi tunnustaudun :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 19:34

täysikuu valvottaa yleensä, mutta kaatosade vain harmittaa, täälläkin satanut mennentullen, ja parast´aikaa.
Fiina-koirakaan ei haluaisi ulos lenkille.
mutta pakko ainakin nurkantakana asti käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:39

Tänään on satanut aika lailla, vois sataa öisin ja päivällä olla poutaa. Ei ole täysikuu vaan olkapääsärky on valvottanut :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 20:02

Eilen nukuin kyllä kuin tukki, kuusta huolimatta. Tosin heräsinkin tavallista aikaisemmin, liekö se sitten kuun ansiota. Täällä Pirkanmaalla alkoi sadella vasta ennen iltaa, ja nyt sataakin jo melko kohtalaisesti. Mutta ei haittaa, istun sisällä lämpimässä, kuuntelen sadetta ruudun takaa ja napsuttelen. Siinä se tämäkin ilta taas iloisesti vierähtää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 20:36

Sehän se oli,kun mua piti pystyssä,uni ei tullut niin millään.Tietysti täysikuu,jolloin jos olen veden päällä,saatan mennä kannelle ulvomaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 20:42

Meillä on kirkas taivas ja täysikuu, todennäköisesti yöllä vielä pyörittää, tosin pahin valvottaja on mulle nouseva kuu. Sadetta ei ole tänään meillä näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 21:33

Tuolta se näkyy nousevan merestä.
Tulisi vain pimeä. Hyvä kun kysyit, ei olisi muuten tullut tätäkään selvitettyä. urbaanisanakirja.com/word/kuuhullu/ En todellakaan tiennyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:31

Kuutamo unet vie, kaatosade takas tuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 12:04

Täysikuuta en nähnyt kun nukuin, mutta kovaan sateeseen aamulla heräsin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:37

Ei valvota, mutta syksyisenä yönä on isotkin säänvaihtelut mahdollisia.