kuika pitkään menisi jos ajaisi suomen päästä päähän?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 16:18

Viimeksi ajoin vähän pitemmän rupeaman runsaassa kuudessatoista tunnissa, tosin tiet olivat aivan jotain muuta, kuin Suomen pikkutiet. Varmaan pitäisi lisätä toinen mokoma yöpymisineen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 16:24

no tota noin jos lasket pituudeksi about 1300 km. ja keskinopeus 100 km /h. ...
mut täytyy välillä yöpyä ja iltanaukut tietty. tulee matkalle aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 16:34

Jos itse lähtisin ajamaan, niin varaisin pari vuorokautta aikaa. Haluaisin levätä ja yöpyä matkalla kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 17:18

olen taannoin ajanut saab 96:lla Nummi-Pusulasta Saariselälle huoltiksella tankaamassa yhdenkerran pysähdyksellä . mutta olinpas irtikatkipoikki. mutta piti olla olevinaan ja näyttää matkaseuralle.

jos Hangosta Nuorgamiin ja vielä ylöspäin rajatietä pohjoisimpaan kohtaan asti ajelet,
siinäpä vierähtää runsas 20 t.
pysähdyksiä ei ole laskettu mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 17:56

Minulla aikaa menee paljon, sillä jokaisen kirpputorikyltin kohdalla palaa jarruvalot, tosin jos lähtisi viikonlopulla kirppiksien kiinniollessa, niin parin päivän keikka lepo- ja yöpymistaukoineen riittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:01

minä veikkaan että 1 vuorokausi . Jos meinaa vähä levähtää ja syödäkkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:20

Kyllä se reilun vuorokauden veisi.Pakko on pissi -ja ruokataukoja pitää...Eikä unisena kukaan ajamaan pysty kolaroimatta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:59

Ei sitä nukkumatta kukaan voi ajaa. Jos on kaksi kuskia, niin silloin voisi tietysti vuorotella, ja aamusta iltaan kun ajelisi, niin saattaisi onnistua. Kesäkeleillä olisi valoisaakin, pimeällä en lähtisi moiseen suoritukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 10:11

17 tuntia 12 min.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:15

Turusta Muonioon ajettiin 14 tuntia pikku pysähdyksin... joten arvaus 20 tuntia, kukaan ei tuota yhtäkyytiä mene...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:32

Pitäisi kokeilla rollarimarssina sitä, saisinko kaveria siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 20:01

Riippuu kulkupelistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:34

Vuorokausi, mutta varaisin kaksi.