Näin se ihmisen mieli muuttuu.... mitä mieltä olette tapaus Koivistosta?

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....maailmasta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 19:36

Ällöttää koko äijä.

Kysyjän kommentti

Kuin myös :/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 15:58

Jotekin on kataiset mietteet. Mitä uskonnolle/yhteisölle kuluu, ketä rakastaa.
Valehtelu ja pettäminen sen sijaan ovat väärin - uskonnon kielen mukaan synti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 16:16

Taitaa tulla Nokia missiolle taloudellinen vararikko.
Itse Koivistoon en ota sen enempää kantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 16:53

Olen aina ajatellut, että kaikkien kukkien pitää antaa kukkia.Siis ihminen on ihminen, tykkää sitten kenestä tahansa.Kunhan aikuiset ovat tykkäämässä....En tuomitse ketään, koska minulla ei siihen valtaa ole.
Ne ketkä esim. tuomisevat uskonnon varjolla homot ja lesbot, niin mitenköhän suu sitten pannaan, kun vaikka oma lapsi osoittautuu vähemmistön edustajaksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 17:51

Jokaisen oma henkilökohtainen asia tuo seksuaalinen suuntaus. Paljonko lienee aiheuttanut ahdistusta muille noilla jyrkillä homo-kannanotoillaan tämä herra Koivisto, nyt kolahti hänelle kivi aika pahasti omaan nilkkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 18:05

Tuomariksi en ryhdy, mutta minun mielestäni hyvin ruma teko. Kootessaan suuren seurakunnan ja
nyt itse langenneena ihmisenä. Joskin anteeksi saaneena tekonsa ainakin kanssakulkijoilta.
Jos kuuluisin tuohon seurakuntaan ja siinä kävisi noin , harkitsisin voimakkkaasti poistumista.siis
itse eroaisin.
Henkilökohtaisesti en ole koskaan oikein saanut Koivistoon yhteyttä minkäänlaista.
Olen ev.lut. ja pysyn, joskin kristittyjen yhteyden eri kirkkokuntien kesken hyväksyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:04

Aika moinen äijä. Kieltää ja myöntää ihme ukkeli.Ei ole millään lailla uskottava .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:22

Koska periaatteisiini ei kuulu tuomita ketään hänen ihonvärinsä, kansalaisuutensa, arvoasemansa, tai poliittisten-ja seksuaalisten mielipiteidensä ja tekojensa vuosi en tee näin myöskään Markku Koiviston kohdalla. Sen vain sanon, että olen kovin hämmästynyt, että mies uskaltaa julkisesti kuulua takintääntäjiin, eli niihin jotka paasaavat, että tehkää niinkuin minä sanon alkää niinkuin minä teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 09:24

En ota kantaa uskonnollisiin liikkeisiin ja niiden johtohahmoihin. Niissä piireissä on kuitenkin kaikenlaista, koko ajan tulee uutta ikävää ilmi (jos tuo nyt sitten mitään muuta kuin henkilökohtainen asiansa). Suljetut piirit ...mitä kätkevätkään sisäänsä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 12:03

En ota kantaa, mutta kaikkea sitä vaan näkee ja lukee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:33

En ota kantaa, tehkööt kukin mitä lystää. En tuomitse. Ällöttävä ukko on.