Lähden tästä parturiin.Pesu, leikkaus ja föönaus yleensä 19€ .Kallista?

Kuulin, että monet käyttävät parturiani Helsingistä asti....

Lisätty: 14.09.2011 - 12:05

Parturi-kampaajasta kylläkin kyse.Ottaa sekä mies- että nais asiakkaita :) Liikkeessä 2 tekijää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 09:08

Olen nainen eikä siis kokemusta parturista. Käyn kampaajalla ja hinnat ovat ihan toista luokkaa. Leikkauksen tarvitsen, en muita kampaajan palveluita. Joskus tulee vaihdettua leikkaajaa, hinta vaihtelee aika paljon, mutta keskimääräinen hinta on 50e (tuo hinta ilman pesua). Kerran kuukaudessa hiukseni tarvitsevat "ehostusta" eli olen aika hyvä asiakas kampaajalle.
Täällä Helsingissä tilavuokrat ovat aivan muuta kuin maaseutupaikkakunnilla eli siitä jo tulee hinnaneroa.
Luonnonkiharat hiukseni vaativat ammattitaitoa eli mille tahansa parturille en voi mennä.

Kysyjän kommentti

Minun jälkeeni tuoliin istahti tuleva morsian harjoitus kampaukseen...Ja oli tullut Lahdesta.
Olen todella tyytyväinen tähän liikkeeseen enkä taatusti vaihda tulevaisuudessakaan.Käyn siellä viiden viikon välein,koska hiukseni ovat puolipitkät ja vaativat siistimistä...
Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 13:51

no tota noin.voi olla tänään vielä edullinen ,mut odotas ku urpelainen saa veroprosenttinsa kampaajille kohdalleen niin,se ei oo enää alv .8% vaan 25 %?arvaa paljonko sit maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 14:13

Minä kävin tässä joku aika sitten, pelkkä leikkaus 23 euroa. Joten halvalla pääsit vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 14:54

Ohhoh!! Missäs tommoset hinnat??? Mun 2 sentin tasaus kahden kk:n välein maksaa huikeat 54€ :S

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 15:02

Ei ole kallis, mulla samanlaiset taksat, kun käytän kampaajaa, joka tekee työt kotonaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 15:27

Silja Europalla tuo pesu ja hiusten leikkaus maksoi 30€. Se oli viimeinen kerta sillä laivalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 15:49

vähänkös tulis matka maksamaan Sjoki-Kouvola. mutta kylläpä edullinen hinta Sinulla.
käyn kampaajalla jonka taksa samat hommat on 22 € ja joku vielä valittanut kampaajalle, että kallista on.
lähistöllä toisessa kampaamossa maksaa 63€ vastaavat palvelut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 16:32

Vantaalla maksaa 17 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:04

Minäkin hämmästyin kun luin perturihintasi. Olin surastaan pudota tuolilta tavaillessani, että pesu, leikkaus ja föönaus maksavat sinulla vaivaiset 19 euroa! Taidampa tulla parturiisi seuraavan kerran kun kun tukkani kaipaa leikkausta, tai siten menen tannelin suosimalle kotileikkurille kun kerta sielläkin kuuluu olevan yhtä edulliset hinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:09

Ei ole todellakaan kallis ,todella halpa.Omallapaikkakunnalla saa maksaa yli 30e,ei pääse yhtään alle.Permanentit lähemmäs 100e.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:10

Ei paha hinta ollenkaan. Toivottavasti olet tyytyväinen. Itsellänikin ollut mielessä on päässyt kauheksi pehkoksi.Piristää kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:57

Parisen vuotta sitten kävin kampaajalla leikkauttamassa tukkani, siis Suomessa, ja maksoi 8 €. Minusta se oli halpa. Hurghadassa kun leikkautin tukkaani ihan lyhyeksi, maksoin vielä vähemmän, halvimmillaan siinä 2 €. Mutta sehän onkin jo kokonaan toinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 20:54

Ei todellakaan paha hinta, en yhtään ihmettele Helsinkiläisiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 21:48

Minun mielestä halpa..Minä maksan hiusten leikkauksesta 18euroa..jos pesevät tulee hintaa lisää 8euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 22:37

No mutku,en käytä parturia.Olen sulattanut kovan hinnan leikkauksesta,koska en tarvitse muuta kampaajan palveluita eli 3x55-60€ leikkaus,muotoilu,pesu tietysti ja hieroen ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:40

Todella edullista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:27

Ei ole paha hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 23:07

Harvinaisen halpa