Kansanradiossa joku itäsuomalainen kysyi,tietävätkö länsisuomalaiset miten venäläiset käyttäytyvät reisuillaan itäsuomessa?

Seurue pysähtyy syömään johonkin ravitsemuspaikkaan.Wc-reissulla ulostavat ja virtsaavat lattialle.
Minä en ole kuullut moista.

Avainsanat: kansanradio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 13:47

no tota noin slobo on aina slobo vaikka voissa paistais. ps" näkö voi pettää."

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 12:28

Suomesta en tiedä, mutta maailmalla matkatessa olen eräänkin kerran törmännyt syvään huokailevaan hotellin henkilökuntaan ja kanssamatkustajiin tämän asian tiimoilta.
Käyttäytyvät selvinpäin jokseenkin samoin, kuin suomalaiset vodkaturistit aikoinaan kolmen promillen kännissä. Eurooppa omistetaan ja puolet muusta maapallosta.
Itselläni ei ole suuremmin ollut heistä kiusaa, kun ei ole pakko mennä samaan aikaan tai paikkaan syömään.

Tuo on kuitenkin pientä, mitä suomalaiset saivat niskaansa yläkerran parvekkeelta Israelissa jordanialaisilta turisteilta. Ei olisi kannattanut huomauttaa päälle tippuvasta tupakantuhkasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 12:52

Valitettavasti osan käyttäytyminen on tätä, suurin osa kuitenkin ihan asiallista kivaa porukkaa ja tämän sanon itä-suomalaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 12:58

Justiin oli puhetta noista jotka ostaneet maita tuolta imatran seutuvilta . Kun siellä menty suomalaisten koteihin ja rikottu koko koti sisältäpäin. Epäileevät että kateuttaan tekeevät suomalaisille. Mutta poliisi kuulemma tutkii ja tutkailee myös naapurit.Jäispä kiinni konnat jotka harrastaa tuommoisia ilkeyksiä,Minä uskon heistä mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 13:04

nostaakohan vanha ryssäviha päätään. onko kaikki ihan tosijuttuja nuo mitä lehdissä repostelevat.
yksittäisten ihmisten tekojen perusteella leimataan koko jengi.

en ole törmännyt kyseisiin turisteihin enkä tiedä moisesta käyttäymisestä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 13:16

Itärajan takaa tulevat "matkailijat" eivät ole jostain kumman syystä missään toivottuja asiakkaita! Olen kuullut myös ihan faktaa samankaltaisesta käytöksestä liittyen venäläisiin korkeisiin virkamiehiin neuvostoaikana. Eräässä vierailupaikassaan, jossa asuivat muutaman henkilön seurueena, eivät erottaneet suihkua ja wc:tä toisistaan, paikan emäntä soitti erittäin närkästyneenä ja valitti "vieraiden" edesottamuksia. Mitään muuta ei voi tehdä kun pakko korjata jäljet.
En ole ollut senmaalaisten turistien kanssa missään asumassa esim. samassa hotellissa enkä myöskään halua olla. Mysö Suomen kylpylöistä kuuluu ikävää viestiä, eräissä kylpylöissä eivät suomalaiset enää käy syystä että siellä on idästä tulevia liikaa.
Euroopan hotellit eivät haluasi ottaa heitä asumaan mutta pakko, netistä voi buukata kuka tahansa majoituksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 13:36

Käyn itse säännöllisesti Lappeenrannassa ostoksilla, vaikka aika kaukana Kouvolasta onkin.Jokatapauksessa siellä tuntuu olevan pääkielenä nykyisin Venäjä.Itsekin omistan siinä maassa tuttuja , mutta se KÄYTÖS mikä näkyy täällä katukuvassa...HUH!

KAIKKI yleiset vessat ovat käyttökelvottomia ; naiset nousevat kenkineen pöntön reunalle ja kyykkivät siinä sitten asiansa.Isommat asiat menee minne menee ja pienemmät lorot samoin.Ja haju on sanoinkuvaamaton.Kokemusta ainakin isompien markettejen vessoista.Aina sama juttu.

Parkkipaikalla auto laitetaan ainakin kahteen ruutuun ja tietysti voi parkkeerata myös ihan oven eteen...Ostoja kun kuitenkin on aika paljon, niitä kantaa kuitenkaan kauemmas voi...Ja varashälyyttimet niissä autoissa huutaa, jos ohitse kävelee...

Ravintolakäytös ei sekään imartele.Itse näin kerran, kun nuoripari söi puolet pitsoistaan ja vaati sitten naureskellen samaan hintaan uudet, kun maku ei miellyttänyt.
Jostain syystä en halua olla heikäläisten kanssa ainakaan täällä Suomessa niin missään tekemisissä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 14:51

voi juku, vedetään joukosta taas joku silmätikku esille ja se on sen kvartetin kokoonpano.ehkä joku poikkeuskin löytyy törkyyden puolelta uskon sen.
Olen noita törekyksiä katsellut itsekin ja jopa aikoinaan lisätyönä siivonnutkin, mutta raha oli hyvaa
ja ei haissut,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 16:31

Todella inhottavaa käytöstä, menisivät kotiinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:12

Todella hävytöntä.... käytössä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:45

Hyvät tavat kaunistavat, mikäli ne osataan. Aina ei näköjään osata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:26

Johan ovat sottaisia.