Onko oikein arvostella nuoria naisia noin rankasti? www.iltalehti.fi/viihde/2011...2_vi.shtml

Vapaaehtoisesti ovat tietysti mukaan lähteneet, mutta siitä huolimatta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.09.2011 - 19:39

Ajan henki, että ihmiset suuren rahan ja kuuluisuuden toisossa menevät vaikka mihin karkeloihin ja itku silmässä kuuntelevat, kun heitä arvioidaan ja moititaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 11:34

Mallin työ on rankaa ja ohjelmanteko raadollista.
Nykyään kaikkien ohjelmien pitää ilmeisesti olla inhorealistisia, että kansa liimaantuu töllön ääreen.
Dallasin kiinnostavin henkilöhahmo oli JR ja olipa Peyton Placesissakin murhaaja, Elliot Carson, pienemmistä ilkimyksistä puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:39

Periaatteessa ei. Mutta nämä ko. kaunottaret ovat valitsemassa sellaista uraa, että ehkä tuolla koulitaan heistä pesunkestäviä. Kasvatetaan itsetuntoa kestämään tulossa olevat myrskyt. Jokaisessa naisessa on jotain kaunista. Ja toisaalta, jos halutaan olla ilkeitä, niin arvosteltavaakin. Todellinen kaunotar kantaa itsensä tyylillä virheistä huolimatta. Itsetunto on osa kauneutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:41

joutuvat varmaan pahempaankin rääkkiin, jos onnistuu päästä huipulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:43

Se ala on tosi raadollinen, kaikki eli se pahin ei edes näy eikä kuulu millään palstoilla. Eräs mallin töitä pikkasen tehnyt (valokuvamallin) kertoi sen miksi lopetti... eli ei hyväksynyt määrättyjä perusasioita eikä ura edennyt, uusia sopimuksia ei tullut.
Mallin ei tarvitse olla kaunotar mutta vartatoltaan virheetön ja sellainen josta voi muokata hyvä tuotteen. Eli ei ole paha jos sanotaan suorat sanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:55

En edes käsitä, että kukaan täysijärkinen menisi edes tuonne arvosteltavaksi.Jos OIKEASTI haluaa malliksi tai mainoskuviin, löytyy varmaan mukavampikin reitti...Miksi tehdä alusta asti kaikesta julkista? Tarpeeksi paineita alalle pyrkivillä ilmankin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:59

Mieheni Siskon lapsen lapsi toimii mallina, ja helppoa se ei ole..
Mutta nuo haukut lisääntyvät vielä ohjelman edetessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 12:48

Kuuluu tietysti tän ohjelman formaattiinkin, että kielenkäyttö on räväkkää, eihän sitä kai muuten edes katsottaisi. Pitää olla hyvä itsetunto, kun tuonne menee, jotta kestää kaiken tuomareiden verbaalisen lahjakkuuden ottamaan vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 13:05

Monelle tytölle karmea kokemus. Vaikka tietäävät mihin ovat menneet. Mutta kokemuksen kautta raadollisuus ihmisten keskuudessa vasta valkenee. Kyllä artistitkin ovat hukka kauraa kun arvostellaan.
Arvostelijat tulee useimmiten, sieltä jotka eivät itse osaa, tai eivät ole tietoisia vaikeuksista.Kannattaisi ensin ajatella toisen asemaa ennekuin laukoo suustansa likaisia sanoja.
Ihmisestä sitä ulos tulee mitä sisällänsä kantaa.
Nuoret jopa sairastuu .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 13:42

no tota noin kauneus on katsojan silmissä. kyll maailmaan kaikkee mahtuu...samoin lausuntoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 16:29

Kuinkahan monella mallilla on anoreksia, ikävää mutta totta :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 11:35

Rahasampo on hyvä houkutin ja mikäs kaunissa mallissa on vikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 19:22

Ovat omasta tahdosta mukana, ja kritiikki on otettava sellaisena kun se tulee. Työ ei ole helppoa, ja huippumalleja ei istu joka oksalla, menestyviä sellaisia. Työ on raakaa ja raadollista, moni palaa häntä koipien välissä kotiin.