Kuinka paljon minä pystyn teitä kiittämään Matulan kysymyksen vastauksista. Olivat niin sydänlämpöiset, veret seisauttavat?

Rakkautta, iloa ja mieli täynnä kiitollisuuttaTeitä jokaista napsulaista kohtaan "Napsujen kaupungissa", muistitte minua, että olen ollut olemassa.
Henkilökohtaisestihan en tunne ketään, mutta hyvä ystävyys on syntynyt Teidän ansioittenne
avulla. Lyhyesti sanottuna kävin syvän unen tuolla puolen ja 8 tunnin leikkauksessa 30.8.2011.
Vatsalaukussani oli haava, joka ei parantunut 2 vuodessa ja lääkärit pelkäsivät, että
syöpä voi alkaa siitä ja ottivat riskin ja poistivat 2/3 osaa vatsalaukustani.
Kovasti olen ollut kipeä. mutta aina uusi päivä tuo voiton lähemmäksi.
Kotona olen ja nyt aukaisin netin, luin sähköpostini ja tietysti heti selaan napsua.
Paljon siellä on kysymyksiä taas, mutta en vielä paljon varmaan vastaile, koska paljon
istuminen ei ole hyvä. Liikkua voin mainiosti. Olo on kuin orpotytöllä.
Lämmin syyskukkien täyttämä kiitoskori Teille lämpimäisyydestänne jokaiselle napsulaiselle jonka olen teiltä saanut. Se antaa elämänuskoa ja toivoa ja eteenpäin vislataan vinhaa kyytiä.
Hyvää syksyn jatkoa kaikille ja riittoisia puolukkakankaita.

Avainsanat: matulan kysymys 7.9.2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 18:04

Toivotan tervetulleeksi napsuttelemaan ja paranemisiin!Lyhyeen ja ytimekkään tapaani.
Teerimäki.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille "napsulaan" takaisintulotoivotuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 08:35

Sydänlämpöiset terveiset sinulle halausten kera. Pikaista toipumista...elämä voittaa. Olemme kaivanneet sinua kovasti. Kaikkea hyvää ja palaahan taas napsuttelemaan voimiesi mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 08:38

lämpimästi tervetuloa napsuilemaan vointisi mukaan. hieno asia että kaikki meni hyvin,
pikaista toipumista ja hyvää vointia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 08:58

Voi kyllä olemme sinua kokoajan muistaneet ja koittaneet antaa voimia sinulle. Terveiset sinne kotiisi. Toivon parasta .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:10

pikaista paranemista Sirkaliisalle ja hyvä , et kotosalla jo saat olla ... sekä kirjoitella vointisi mukaan .. iso voima halitus rutistus täältäkin ja kivuttomia päiviä paljon... paljon lisää tuonne tulevaisuutenkin päin .. kauniita syyspäiviä sinulle sinne Keuruulle t. ciby napsuystäväsi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:22

Hienoa, että olet taas "linjoilla".
Pikaista toipumista suuresta leikkauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:51

Tervetuloa takaisin, toipumisia sinulle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:53

Pikaista toipumista ja kiva kuulla kuulumisiasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:57

Lämmin halaus ja toipumista kera voima ajatusten täältä Kouvolasta sinulle Sirkkaliisa.Myös talon pikkulemmikit heiluttaa tassua : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 12:10

Tervettä toipumista isosta leikkauksesta!Hyviä vointeja ja kohtuullista napsuttelua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 16:26

Pikaista paranemista toivotan Sinulle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 20:05

Tervetuloa kotiin sairaalareissusta! Olet nyt kaikessa rauhassa vain toipilaana, etkä napsuttele ennenkuin olet taas kunnossa. Nauti nyt vain olostasi ja kerää voimia tervehtymiseesi, sillä leikkauksen jälkitila kysyy voimia, ja sinun on levättävä kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 16:48

Pikaista toipumista ja hienoa että olet täyttämässä taas sitä isoa aukkoa joka napsussa oli sinun poissaollessasi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:42

Hienoa että olet tullut takaisin! On sinua jo odoteltukin. Nyt on monta napsupeukkua pystyssä, että paranet ja pääset hyvään kuntoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 06:31

Ensin halaan sinua, ja toivotan tervetuloa takaisin! Sinua on ollut kaikilla ikävä. Toivon sydämestäni sinulle paranemista.