Tiesitkö muuten, että Miamissa on kauppa, jossa myydään aviomiehiä?

Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä: "Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran?

Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovaterilaisia. Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!"

Nainen menee kauppaan.

Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa
ylöspäin.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät
lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka
pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka
pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. "Tämä vaikuttaa todella
hyvältä" nainen ajattelee "Melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän
jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on
työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.

Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä
kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa
ylöspäin..

Kuudes kerros on tyhjä, lukuun ottamatta kylttiä, jossa lukee "Olet 6.
kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen
olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta
miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 01:54

Höh,melkein toivoin,että ylimmässä kerrroksessa olisis olleet kaikista vanhimmat ja rikkaimmat...

Kysyjän kommentti

Mutta muistetaan nyt,että tämä(kin) tapaus on taas "vain yksittäistapaus" eikä saa siis yleistää...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 07:19

tiesitkö että...
Amerikkalainen vankilanjohtaja aiotaan tuomita vapausrangaistukseen. Hänen väitetään yrittäneen näyttää anopilleen, miten sähkötuoli toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 09:44

Taidanpa lähteä käymään tuolla kaupassa. Minkä kerroksen miehen valitsen, jääköön arvoitukseksi, nyt tiedän että ahneuksissaan ei kannata ylimmäiseen mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 12:23

Juu on tuo pitkään ollut tiedos..
Mut mun mies ei sinne ainaskaan matkusta se on vissiin varma.. ja tuskin mua mihnkään vaihtaiskaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 12:25

Kauppa saattaa silti epäonnistua eli kauppa ei ole koskaan yksipuolinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 14:47

Kauppa voi epäonnistua minunkin kohdalla. Miehen on oltava raitis ja tupakoimaton.
Vähintään sairaanhoitotasoinen tutkinto, oikein virallinen, ei mikään käskopelo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 16:17

Ois vaan suosiolla tyytynyt alempiin kerroksiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:18

Onneksi ei ole tuo puoti vastaan tullut. Heh... Minulla on nyt mies, joka täyttää kaikki tarpeelliset vaatimukset :) ja vielä ylimääräisenkin... Ja vaihtoon en häntä laita...Ja hän taas ei minua...Uskalla... :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:47

Tuonne sitten vaan ostoksille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 06:23

Lentolippua lähden hommaan, niin missä kerroksessa ne kaikkein vauraimmat aviomiehet ovat?