Musiikkitalo vihkastu mun puolesta,konsertissa ja talossa,UPEAA kaikki!Aihetta ylpeyteen!Oletko tutustunut jo talojen taloon?

Avainsanat: musiikkitalo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.09.2011 - 00:28

Helsinkiläisenä minua hävettää tuo eduskuntatalon edustan pilattu seutu.
Kiasma, Sanomatalo ja nyt vielä tuo tosi ruma laatikko Musiikkitalo.
Sanomatalossa olen joutunut käymään, muissa tulen tuskin koskaan käymään.
www.raksakamera.fi/106261/fi...siikkitalo
musiikkitalo.kuvat.fi/kuvat/

Anteeksi vaan, mutta olen suunnilleen samaa mieltä tämän kanssa:
"Musiikkitalo on vallan foorumi ja helmikanojen näyttäytymismesta. Luovuus ja taide eivät tätä hygieniaa kestä. Ne asuvat muualla."
Miljardin mummonmarkan musiikkitalo
hankamaki.puheenvuoro.uusisu...siikkitalo

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 21:42

Enpä ole ehtinyt vielä tutustumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 22:06

Saattaa tuo tutustuminen jäädä hyvinkin kauas, jos ehdin sinne ollenkaan.
Hienoa kuitenkin, että taloon ollaan tyytyväisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:49

En vielä, mutta varmasti tämän vuoden aikaan yritän päästä käymään. Kiva kuulla hienot kommenttisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 07:44

En ole taas aikoihin ollut Helsingissä, ihan harmittaa, koko kesä mennyt, enkä kertaakaan ole päässyt sinne! Enkä tiedä, milloin pääsenkään. Ensi viikonloppuna käyn Habitaressa, mutta tuskin silloinkaan ihan pääkaupunkiin saakka jaksan kulkea. Taitaa mennä tämä koko syksy ihan muissa maisemissa, mutta musiikkitalon haluaisin kyllä kokea. Ihan jossain hyvässä konsertissakin olisi mukava käydä, sellaisestakin alkaa taas olla aikaa. Mihin tämä aika oikein tärvääntyy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 07:52

No ehkä joskus tai ei sitten koskaan. Se on niin kaakana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 10:44

seuraavalla stadinreissulla täytyy ehtiä sitäkin taloa ihmettelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:04

Hyvä jos ei rakennusrahoja hukkaan heitetty. Tulee varmaan käytyä, kun kohdalle sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 12:35

Jos osuu kohdalle saattaa käydä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 12:54

En ole vielä tutustunut, 14.10. Saijonmaan konserttiin saatiin liput ystävättären kanssa, ensimmäinen eli 15.10 konsertti meni nopeasti loppuun. Hyvin myi tuo lisäkonserttikin, tuskin paikkoja enää on. Eli silloin vimeistään, ehkä joku sinfoniakonsertti jo ennen sitä isossa salissa, sitä en tiedä.
Musiikkitalon kahvila on avoinna kaikille.
Hyvältä se rakennus ympäristöineen näyttää joka tapauksessa, on kaunotar Kiasmaan verrattuna.
Liian ahtaasti on rakenentuu tuoa lue joka tapauksessa, ihmetetlen että kaikki täytyy ahtaa samaan pieneen tilaan, kekustakirjastokni vielä Töölönlahdelle. Sanomatalo ja Kiasma ovat väärässä paikassa ja kyllä Musiikkitalokin olisi jossain muualla voinut olla. Vanha ja uusi liian lähellä toisiaan, ristiriitaa on,sen näkee silmillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 15:12

100 % sesti en tule käymään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:00

En ole vielä käväissyt tutustumaan.Ihan mielenkiintoinen kohde.Aioin tulevaisuudessa käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 07:04

En vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 19:59

Jos tulee joskus asia apääkaupunkiin pitänee käydä ainakin ulkoapäin pytinkiä ihailemassa.