Miehen avaimet onneen?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...8_uu.shtml
Haluaako tuo tosiaan kaksi anoppia?
Entäs tämä onneensa pakahtuva, käykö kateeksi läheltä piti-tapaus?
www.lolbrary.com/new/7095/he...among-men/
Elämä on valintoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 18:54

On se vaan kummallista, että oletettavasti 50v ukkeli saa laittaa tommosen jutun ,vaikkakin vahingossa lehteen, muttei vaimolle tullut moinen edes mieleen....Ehkä se johtuu siitä, että useimmat 50v miehet ovat hyvinkin edustuskelpoisia ja näyttäviä ja monet samanikäiset naiset taas rupsahtaneita ja harmaita hiiriä...???Joo...Hoh hoijaa...
Huumorintajussa kyllä piisaa,mutta...Eikö tämä ole jo vanhahko juttu?

Niin ja sitten valitetaan, kun on jääty sinkkumiehiksi ja kelpaisi, vaikka millainen hame kaveriksi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 19:14

Pietarin kaupunginhallitus ottaa käsiteltäväkseen lakimuutosaloitteen, joka voimaan tullessaan mahdollistaisi pika-avioliitot. Las Vegas –avioliitonsolmimisnopeuteen ei Pietarissa sentään päästä: lakimuutos mahdollistaisi virallisen avioliiton solmimisen noin kahden päivän sisällä avioliittohakemuksen jättämisestä.

Lakimuutoksella halutaan vahvistaa mielikuvaa romantiikan kaupunkina ja houkutella Pietariin uusia turisteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:48

No mun mies täytti eilen 58v niin ottaisinkohan 2 kappaletta 29 vuotiaita...
En taatusti.. pidän omani edelleen...
No vitsinä tuo mies on laittanut ilmoituksen nitä joskus näkee muuallakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 21:00

Vitsi, vitsi..mie voisin vaihtaa husky-koiraan, jos tässä nyt aiheella oikein pilaillaan. Yleensä ne viidenkympin villitystä potevat miehet kuolevat sitten ennen aikojaan vaihdettuaan muijansa nuorempaan. Säälittävää, mutta kaipa siinä onnellisena kuolee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 21:23

50 vuotias Oskari oli avioitunut 25 vuotiaan Annan kanssa. Naapuri epäili vähän liittoa.
- Ikäero ei ehkä nyt ole paljoa, mutta kun olet 70 on Anna 45:n.
- No, sanoi Oskari, täytyy sitten taas vaihtaa nuorempaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 21:35

LOPPU hyvin,KAIKKI hyvin>& left the toilet seat UP!!!;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 10:36

Vanhassa vara parempi. "Kel' aarre on, se aarteen kätkeköön".

Tuollaista vaihtojuttua en oikein jaksa ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 18:20

Kovaa vaihtokauppaahan se on avioliittomarkkinoillakin, saati sitten avomarkkinoilla.
19 vuotta olen uutta rakkautta odottanut elämääni, mutta ei ole tärpännyt, leski on leski.
Hyvä miesystävä on kyllä, asuu naapuritalosssa, mutta vain ystävyys suhteena elämämme menee.
Ja arvatkaa mikä apu minulla nyt on aivan nurkan takana.
Kyllä minä papan kanssa olen samaa mieltä, että ei me vaihdella, ei se siitä parane.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 06:53

Ei kahta voi rakastaa. Miehelle on tullut 50 villitys, kun vaimokin on kiertoon laitettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.09.2011 - 11:42

Totuus on aina tarua ihmeellisempää.. Moni ei vaan osaa arvostaa niitä asioita, jotka ovat elämässä hyvin. Joka kuuseen kurkottaa jne...