Onko sinun vaikea ostaa itsellesi kenkiä? Ongelmajalat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 13:36

Kenkien osto se vasta vaativaa hommaa vasta onkin.En osta mitään kapeita kusiluistimia.Niissä pitää olla etenkin kunnon pohja, eikä muovia.Leveäpi lesti kärjestä.Aitoo hyvää nahkaa.Istuvan tuntuiset jalalle.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 13:51

Helppoa kuin heinänteko!
Kympillä löydän ihan hyvät kengät, parilla jo vaikka millaiset.
Normi jalat ja normi koko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 14:28

Jalkani ovat kokoa 42! Ei todellakaan ole helppoa löytää sopivia kenkiä. Ulkomailla on ihan turha yrittääkään katsella mitään, sillä esillä olevissa kengissä koot loppuvat viimeistään 41:een. Mutta onneksi minun kokoisiakin kenkiä on valmistettu. Usein, kun löydän sopivat kengät, ostan ne. Niinpä minulla on niitä sitten aika paljon. Joka lähtöön on muutamat sopivat, että eipä ole jalan koko menoa haitannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 16:33

Kenkien ostamisessa ei muuta vaikeutta kuin se, että paikkakuntamme kenkäkauppojen valikoimat rajalliset ja aika ykstotiset. Kun tulee käytyä isommalla paikkakunnalla, niin hyvin usein katsastan kenkäkaupat, samoin lomareissuilta tarttuu kenkiä mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 19:36

Nykyisin ei; joko lestit ovat kaventuneet tai sitten jalat leventyneet. Nuorempana oli todella vaikea saada tarpeeksi kapealestisiä jalkineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:26

Ei nuorempana, kuljin korkkaireissa työssä ja vapaa ajalla, ei minkäänlaista haittaa mitkä kengät osti..
Vaan nyt on tulleet jalat todella vaativaisiksi, on työ ja tuska löytää sopivat kengät, ja korkkarit nuo korkeat aivan unholassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 21:01

Löydän aika hyvin, kun en vaan etsi italialaisia..ne ovat liian kapeita minun koipeeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 21:16

Ei ole ongelmaa, löydän kenkiä helposti ja kaapissani on useita pareja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 21:37

Ei ongelmajalat,vaan ongelmalompakko ;-) nahkaa sen olla pitää,maksoi mitä maksoi ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.09.2011 - 00:10

Varpaat kuin Joriiniin juuret - onnekseni myös Italiaisilla on samanlaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 09:56

Maksaa opiskelijan tuilla vähän liikaa ja mun jalankoko on 36 :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 10:32

Pomarfin ja 43. Aina sopii, eikä tarvitse muita edes kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:46

Ei muuten mutta kauniita kenkiä ei Suomesta oikein löydy, käyttökenkiä siis. Siksipä ostan useimmat kengät ulkomailta. Kenkien on oltava nahkaa, se on vaatimus, ja useimmiten mustat väriltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 18:24

Onhan ne jo vaikeat, kun vaivaisenluut jököttävät toisessa kintussa ja toinen jalka on hieman pienempi. kun se on jalka, joka on leikattu ja jäykistettty.
On kyllä niin paljon kenkiä, että ei taida tarvita enään aikoihin uusia popoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 18:52

Ei ole vaikeaa valita sopivia kenkiä.Kokoni on 37 tai 38.Riippuu minkämallisia ovat:käytän yleensä lenkkareita jokapaikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:52

Ihan peruskäpälät joihin löytyy helposti kengät. Koko 38.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 06:51

Helppoa on, normi koko taitaa minun jalkani olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.09.2011 - 23:12

Ongelma ei ole jaloissani vaan siinä että tiedän mitä haluan ja pieniäkään poikkeuksia ei sallita