Formulat ilmaiseksi netissä.

www.moottorit.net/f1_formula...ilmaiseksi
Tässä linkki suoriin lähetyksiin saksalaisella RTL-kanavalla.
www.sport.de/live-ticker/formel-1/
Itse en ole testannut, kun täällä näkyy muutenkin ilmaiseksi.
Miten mahtavat toimia noiden linkkien kautta? Kuvanlaatu, pätkiikö, jne?

Lisätty: 11.09.2011 - 13:31

Googlaus antoi lisäharmeja ratkaistavaksi. Pitäneekö paikkansa?
"Kunnon nettikatsomiseen tarvitsee hieman apukeinoja, koska Suomi kuuluu ns: ei salliviin maihin, näissä ilmaisissa kanavissa.
Tämän ohjelman kun lataa koneelle, niin et enää katso ohjelmaa virallisesti suomessa, vaan Englannissa.
Minkä ihminen keksii haitaksi, sen toinen osaa kiertää, varsinkin netissä.
download.cnet.com/Expat-Shie...11377.html
Sitten vaikka BBC (iPlayer) , tai tämä zonein.tv/498119 "
Onko se noin hankalaa?

Lisätty: 11.09.2011 - 17:58

Hyvin näkyi RTL:ltä, mutta ei se teräväpiirrolle pärjännyt.

Avainsanat: f1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 14:22

MTV3 Maxilta minä niitä katselen, nettihommana olen kerran katsonut läppärilläni Monacon GP:n jenkeissä. Siellä ei maksanut mitään ja Vlan nopeus oli hyvä!

Kysyjän kommentti

Sinulla se on nämä hommat hanskassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 13:22

Voi voi...Ei voisi vähempää kiinnostaa...Kuinka sen nyt sanoisi...Kuuluu sarjaan " Uusiutumattomien luonnonvarojen tuhlausta..."
Jos autourheilua katsottava, niin sitten mieluusti jokamiesluokan kisoja.Fiilis ja rahapolitiikka aivan eri tasolla.Ja kuskit ajaa ihan "itse" :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 16:13

Mulle riittää tästä lajista uutispätkät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 18:31

Minä seuraan vain koirakisoja nykyään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 18:47

En katsellut vaikka MAX näkyisikin. Espanjan ympäriajon viimeistä etappia seurasin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 20:28

Meillä on tuo Plus tv:n kortti ollut alusta asti miehelle ihan totta tosi Formulan vuoksi...
Itse en tuosta kortista saa mitään hyötyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 21:05

EVVK

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 18:30

Sama sille näkyköön mistä vain en katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:50

Se riittää mitä Urheiluruudussa kertovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.09.2011 - 06:48

Kiitän ja kumarran.