Kiitos napsulaisille!Teiltä saa hyviä neuvoja ja vinkkejä.Olkoon kysymykset mitä tahansa.

Sunnuntai päivän kunniaksi tarjoan napsulaisille näin virtuaalisesti...täytekakkukahvit ruusujen kera.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 21:26

Kiitos vaan..Tuli nyt poikkeuksellisesti juotua iltakahvit..täytekakun kera..ja ruusukin tuossa pöydällä kukiostaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 09:27

Kiitos kakusta ja ruusuista, maista toki itsekin kakkua pieni palanen! Jatka vain kysymysten tekoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:47

Kiitos kahvista, jätän tuon kakkupalasen tällä kertaa syömättä kun on painorajoitus minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 10:44

Kiitos, ilolla otan vastaan. Ja jatkan vastailua kysymyksiisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 10:53

Kiitos kiitoksista. Virtuaalinen täytekakku maistui hyvältä... Herkullisia olivat etenkin ne kermavaahtokuorrutuksen päällä olleet suklaaseen kastetut mansikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 10:59

Kiitosta vaan kuten edelliseen kehuun!Kakun passaan,on muita rajoituksia,mutta kerrosvoileipä kelpais kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:13

Kiitos vaan. Alankin nyt nauttimaan kakusta ja kahvistasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:52

Hyvää huomenta täältäkin!
Taidan tirauttaa sumpit näin aamiasen päälle ja syödä viimeisen palan jäätelökakkua. Ne voi hyvällä syyllä sanoa, että virtuaalitarjoilusi esineellistyvät niissä, sillä muuten en olisi kahvia keittänyt.
Kiitos siis tarjoilusta ja kehuista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 12:05

Kiitos maistuipa todella hyvältä...
no nyt taas jaksaa Napsuilla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 12:30

Kiitoksia, mukavaa sunnuntaipäivää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 14:48

Kiitokset kahveista! Maistuukin mukavalta näin pyhäpäivän kunniaksi. Saat syödä minunkin kakunpalani, sillä olen elämäni aikana jo syönyt tarpeeksi monta, joten nyt on aika rajoittaa vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 15:20

Hyvää oli kakku ja kaffee. Kiitokset sinulle anuliini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 15:25

Heippa ja kiitos itsellesi. Mukavaa päivänjatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 23:52

Ole hyvä vain. Ja sinähän palkitset sitten parhaimman valitsemalla sen parhaimmaksi.
Hyvää oli kahvi - kakun jätän väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:47

Kiitos sinulle, hyvälle maistuivat. Otan toisenkin kupin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 19:48

Samaa mieltä asiasta kuin "insinöörikin".