Käytättekö metsässä karhukelloa tms vai onko teillä mukana jokin muu meteliä aiheuttava esine tai kaveri?

Avainsanat: metsässä liikkuminen karhukello

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 10:41

Karhukellon hankin joitakin vuosia sitten, mutta se on ollut kaapin hyllyllä. Hajuvesi on minun aseeni silloin kun metsään yksin lähden, oletan että karhu takuulla haistaa ja väistää. Karhukello tuli aikanaan hankittua, kun olimme ystävättären ja hänen koiransa kera vatukossa metsässä ja saman vatukon vierestä löytyi tuore karhunp.....a. Tämän tapahtuman jälkeen alkuun tuli karhukelloa pidettyä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 08:55

Minä yritän muistaa laulella aina jotain sysimetsissä kulkiessani. Mutta saattaahan olla, että karhu pitääkin laulustani niin paljon, että varsin tulee sitä kuuntelemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:07

Minä olen äärimmäisen kovaääninen,kun metsässä liikun...Eläimetkin mua kaihtaa siellä ja pinkoo pakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:29

Metelöin itse. Jos ei ole kaveria mukana,laulan sen verran kovaa ja nuotin vierestä, että kaikki hämähäkkiä suuremmat pakenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 10:49

Omat mölyt mukana.Vein pari vuotta sitten tupari-lahjaksi hauskalle ystävälle ja ollaan heitelty huulta siitä kellosta jo pitkään ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:34

Minusta ääntä riittää, joten apuvälineitä en tarvitse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 12:28

En ole ajatellut koko asiaa, vaan lenkkeilen metsässä ilman apuvälineitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 14:09

Tässä on selkeät ohjeet miten toimia karhun hyökätessä.
www.break.com/pictures/in-th...ck-2140598
Karhu se on pandakin. Kietaiset vain karhun huopaan niin, että se ei pääse liikkumaan ja läimäytät sitä, että "Hyi sinua, miten sinä nyt noin teit?" ja tilaat paikallisen Reinikaisen viemään sen uudelleenkoulutusleirille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 15:21

Mulla veitsi ana ämpärissä mikä pitää ääntä ja jänis räikkä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 15:23

Ei ole täällä maisemissa petoeläimiä. Ei tarvita räikkää, eikä ruikutuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 21:31

Ei ole apuvälineiyä..Omalla rytinällä pidän ääntä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 23:47

Kotiseudullani puhuttiin jänisrääkästä josta kyselin tuossa aiemmin. Se muuttuikin riäkäksi täällä. Hällä väliä - kunhan ääntä lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:45

Ei ole mukana mitään. Vihainen koira, ja tarvittaessa huudan lujaa.