Huomenta napsulaiset,millainen sää tänäaamuna näkyy teidän ikkunasta ,kun heräsitte?

Minä heräilin sumuiseen ja harmaaseen säähän .Lämpötilakin näytteli vain +11.5 astetta.Aika koleata syysaamua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 09:04

Pirkanmaalla ei mitenkään houkuttelevan näköinen ilma. Taivas on tasaisen harmaa, sireenin lehtien päällä näkyy vesipisaroita, vaikka juuri nyt ei taida sataa. Juuri tällainen ankeus saa minut odottamaan Egyptin aamuja, siellä paistaa aurinko joka päivä, ja on lämmintä, eikä tietenkään sada. Ihan keskitalvea lukuunottamatta voin istua yöpaitasillani terassilla nauttimassa aamupalaani. Vaikka kyllähän tämä kotisohva täällä maallakin on ihan mukava, mutta ulkoilmassa istuminen olisi paljon miellyttävämpää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 08:09

Kirkas kirpeä syysilma on täällä, muutama lämpöaste on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 08:25

pilvetön taivas ja aurinko ponkimassa ylös metsänrajasta.
tulossa kaunis aurinkoinen syyspäivä.
parvekkeelta näkyvissä punaisia pihlajanmarjoja , lehdistä jo osa värittäytynyt syysväreihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:32

Sumuinen aamu, päivemmällä toivottavasti kirkastuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 10:23

Ohutta yläpilveä ja +15 astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 10:52

Aurinkoinen,sininen taivas ja ikkunasta tuntuu melko lämpimältä,+12 Helsinki,+11 Espoo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 10:56

Pilvipoutainen ilma han tuolla ulkona oli kun heräsin ja on edelleenkin. Lämpötila +15:sta tuntumissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:32

Kaunis lämmin syyssää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 12:25

Aurinkoinen sää, asteita +15 astetta. Lähden koiran kans Seurasaareen lenkille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 13:30

Aamu oli ihan kaunis syksyinen ,lehtiä puista leijuu maahan vähin erin.Ei kylmä kuitenkaan nyt 17 lämmintä.Toista se talvella.Aurinko paistoi kovin kuumasti, nyt pilvet tulivat eteen .Uimassa pyörällä käyty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 14:29

Aurinkoinen ja lämmin syyspäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 23:41

Iltaa. Iltaa kohden kirkastui ja kuivui ilma. Nyt on kuutisen astetta lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:43

Raotan sälekaihdinta, harmaata ja synkkää on vielä tähän aikaan. Kolealta näyttää.