Tienaamaan Tallinnaan?

www.taloussanomat.fi/liikenn...39?ref=ise

Avainsanat: tallinna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 11:06

Aika ykspuolista säästöä,jos ei alkoa tai tupakkaa tarvi.mitä muuta voi säästää?Ei sanaakaan sapuskoista,päivittäistavaroista tms.mikä ihmisiä kiinnostaa.Juttu jutun takia,roskaa!

Kysyjän kommentti

Todella yksipuolista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 08:19

hienoja säästövinkkejä. pitäisiköhän aloittaa oikein tosissaan Tallinnamatkailu.
- mutta josko pysyn kotinurkilla, eikös silloin kuitenkin säästy vielä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:18

Kauheasti pitäisi kaljaa ja konjakkeja nautiskella, jotta säästön puolelle pääsisin. Taidan keksiä muunlaisia säästökikkoja. Usein siinä jo säästää, kun pysyy kotona, eikä lähde yhtään minnekään. EIkä juo sitä konjakkiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:36

Eniten säästää, kun jättää sellaiset ostokset ostamatta ulkomailta joita ei tulisi ostaneeksi muutenkaan kotimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 10:04

Tuolla tienaamisella saattaa mennä terveys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:42

No eipä tuo viinaralli kiinnosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 12:18

En ole koskaan tuonut Viron matkoilta viinaa. Käyn kyllä muuten shoppailureissuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 14:25

Kyllä tulee vielä edullisemmaksi, kun jättää hankintareissun tekemättä. Jo muutaman pullon konjakkia ostan vuosittain, niin alkosta haen. Varmasti edullisempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 23:25

Enemmän tienaa Venäjän puolella. Aikoinaan pikku- ja sukkahousuista tarjottiin ihan Suomenmarkkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:40

Minä en saa ikään tuota viina määrää juotua jos noin paljon tuon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 11:55

Hmmm... Tallinnan reissuun en niin paljoa rahaa pistäisi että moiset säästöt syntyisivät. Joskus 10 v sitten ole käynyt Tallinnassa ja säästin kyllä kun en ostanut sieltä mitään.