Harrastettaisiinko kimppakivaa?

Tulevassa, kauan suunnitellussa Napsutapaamisessa voitaisiin kai kokeilla tätä?
www.lolbrary.com/random/6414...e-a-table/
Vai olisiko parempi jättää nuo asennot suosiolla nuoremmille?

Lisätty: 10.09.2011 - 23:20

Enhän minä pannut tuohon mitään sukupuolirasistista?
Kimppa kuin kimppa. Eikös nykyään kaikki mahdolliset variaatiot ole sallittuja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 12:23

Tulee mieleen Röllipeikon Jumppalaulu,vai mikä lie nimeltään, kun Rölli jää jumiin..."Tulisiko joku vähän auttelemaan..." Heh... Ei ihan huonoselkäisille tuo juttu...Mutta voisihan sitä kokeilla :)

Kysyjän kommentti

Voisi tosiaan käydä Röllit. =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 21:26

jaa että erikseen miesten ja naistensarjat kimppakivassako? eikös olisi viihteellisempää sekasarjat? ja eri asentoja voisi viritellä ja muunnella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 00:25

Vai harrastetaanko pyydä ja päästä kalastusta?

Huom! . ... verkkokalastus siltojen välillä kiellettiin jo alkukesästä!!

Hmmm.....tuo sun kuva muistuttaa kyllä enemmän pitsinnypläystä.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:16

Aika hauskaa tuntuu olevan osallistujilla. Siinä ei kai oikein vapautuneesti pysty naureskelemaan, kun vatsalihakset täytyy jännittää pysyäkseen asennossa. Vähän sama, kuin viheltämisessä, ei saa nauraa! Mutta pääasiahan on, että on hauskaa. Missähän päin napsulaisia on enemmän kasassa? Olisko pääkaupunkiseutu? Sinnehän voisi sen tapaamisen järjestää. Vaikkapa Kiasmaan jonkun tietyn taideteoksen äärelle kello se ja se jonain torstaina...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:41

Mieheni pääsi osallistumaan juuri tuollaiseen kimppakivaan Sirkus Finlandiassa ja suurin hankaluushan koko jutussa oli, miten tuosta asennosta pääsee pois. Hauskaa oli ainakin yleisöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:49

Voi, voi, näillä lihaksilla ei tuohon pysty, ei ainakaan pääse ilman apuvoimia pois....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 10:57

Voisi olla helpompi painia,parit Nelsonit tai edes puolikkaat?
Papiti sun kysymys oli ehdottoman korrekti,annetaan vastuu lukijalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:25

Sekaisin ovat kuin pöröjussin varpaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:39

Jopas oli veikeä kuva mutta alhaalla paljastui jotta tuolit oli heidän allaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 12:12

Aina valmis, kokeillaan vaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 23:17

Pahvi ei kestäisi tuota painoa - saati sitten tuhdimpaa tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:31

Minä jätän väliin.