Tunnetko ketään huijatuksi tullutta?

Katsoin juuri joku viikko sitten tulleen ohjelman
"Pahimmat turistihuijaukset
Petollinen hurmuri. Aurinkoisessa Turkissa turistia vaanivat tunnusluvun urkkijat pankkiautomaatilla, kalliiksi tulevat baarikaverit ja sulavapuheiset hurmurit, joiden ainoa tavoite on päästä käsiksi naisen rahoihin ja omaisuuteen."
enkä voi olla ihmettelemättä, että miksi naiset yhä vain sortuvat noihin turkkilaisiin rahastajagogoloihin.

Napsulaisissahan ei niin naiiveja ole, eihän?

Avainsanat: huijaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.09.2011 - 09:43

Entinen työkaveri haksahti Gambian matkallaan, kalliiksi tuli nuori rakkaus....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 21:12

Mannen vaimo huijas miestään! Hää perää pyys ja mie parempaa annoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:13

En tietääkseni ole tullut huijatuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:14

hm, hm,
entäs ne jutut miten miehiä hömpötetään ja huijataan. milloin missäkin ja mistäkin maasta miesten kainaloon tarttuu kurvikaunotar joka kuppaa rahat ja lähtee seuraavaa uhria metsästämään ;-D

entisiä miespuolisia työkavereita stadin ajoilta tunnen, muutama tullut huijatuksi vierasmaalaisen naisen taholta, jonka on mukanaan Suomeen tuonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 22:29

Manjana-miehet on kärkipäästä huijareiden porukassa. Olen nähnyt surullisia tapauksia.
Yksinäiset naiset ja "Just a gigolo everywhere I go people know the part I'm playing...".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:43

Ei ainakaan tuollaisen huijauksen kohteeksi ole kukaan tuttavistani (enkä itsekään) joutunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:15

Tää Gambia-ilmiö on niin kuuluisa,ettei pitäis,mutta "rakkaus"teettää.Kukaan ei ole tunnustanut ns.tutuista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:42

Enpä voi sanoa huijatuksi tulleeni...
Ainoa oli viime kesänä Hurghadan taksi kuski antoi väärän rahan, no muutaman euron menetys minulle..
Ja monille muille taksikuskeille koska emme enää viikkoon heitä käyttäneet jotta heille ansion menetys ainakin meidän osalta...
Ja päätös ei koskaan enää Egyptiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 15:44

Aika jännä juttu.Jos on huijauksen uhri useimmiten vaikeneevat. Olen sen pannut merkille. Tiedän muutamia sellaisia. Olen seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 23:15

En ulkomailla tulleita. Auervaaroja on maamme pullollaan. Huijatuksi voi tulla niin monella eritapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:29

Suomalaisia tarinoita tiedän. Ulkomaan rakkaussuhteista ei ole kokemusta.