Mistä löydän netissä ilmaisia liikuntajärjestöjä johon voisi ilmaiseksi liittyä?

Lisätty: 10.09.2011 - 20:47

Minuun on iskenyt liikuntahulluus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 21:13

Lenkkeily ja hiihtäminen ovat ilmaisia.
Kansalaisopistossa on jos jonkinmoista liikuntaa halvalla. Kirpparilta voit löytää Zumba dvd:n.
Jos sinulla on kaveri, niin voisit vaikka pelata sulkista tai mikä kiinnostaa.
Kovin suuria summia ei kannata tuhlata välineisiin, sillä joskus voi käydä niin, että innostus lopahtaa. Hanki siis kaikki mahdolliset tarvittavat välineet kirppikseltä. Siellä niitä lojuu kerran käytettyjä tuhatmäärin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 21:11

Onko paikkakunnallasi asukasyhdistystä? Meillä on ja edullista liikuntaa on tarjolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:14

Ei mistään nykyaikana. Hölkkää yksinäs se ei maksa mitään. No ruokaa kuluu enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 22:16

Juoksuaika on paras innoittaja. Ei muuta kuin baanalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:39

Tartteeko siihen jonkin järjestön, kun liikunnan himo iskee?? Kaveri mukaan ja baanalle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:46

Seuraapa paikallislehden ns. seurapalstaa, sieltä voi löytyä hyviä vinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:36

Veikkaan että tuskinpa mihinkään järjestöön ilmaiseksi pääsee..
Mutta kävely, hölkkä ja juoksu voit ihan harrastaa itse omaksi iloksi... ei siinä järjestöjä tarvita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 23:12

Kaikki tahtoo olla maksullisia tänä päivänä joka paikassa, mutta reipas kävely ei maksa missään vielä mitään. Vain omaa aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:25

Ulos, ylös ja lenkille. Ei taida enään nykyaikana mikään huvi olla ilmaista.