Voi voi. Ei saisi noin suuttua vaikkei oikeaa vastausta tiedäkkään? Käykö sinulle useinkin näin?

Nuori ja leuhka leijonauros käyskenteli viidakossa ja tuli joen rantaan. Sattuipa paikalle antilooppi joka ryhtyi juomaan joesta. Leijona käveli antiloopin luo, koputti sitä kylkeen ja kysäisi: - Kukas se on viidakon kuningas?

- T-t-te, herra Leijona, änkytti pelokas antilooppi.

- Oikea vastaus. Juo rauhassa.

Antilooppi sai janonsa sammutettua ja jatkoi kiireesti matkaansa. Leijona päivysti puun juurella, ja kohta saapui seepra juomaan. Leijona käyskenteli seepran luo, pukkasi sitä kylkeen ja kysäisi: - Sanos kuka se on viidakon kuningas?

- T-t-t-te se o-o-olette, herra Leijona, vastasi pelokas seepra.

- Oikea vastaus. Juo rauhassa.

Seepra joi ja meni nopeasti matkoihinsa. Leijona asettui taas puun juurelle makaamaan, eikä kauaa kestänytkään kun naarasleijona pentueensa kanssa tuli juomaan. Nuori urosleijona meni pöyhkeänä naaraan luo, pukkasi sitä kylkeen ja kysäisi: - Ja kukahan se mahtaa olla tämän viidakon kuningas?

- Kyllä te olette, herra Leijona, vastasi säikähtänyt naarasleijona.

- Aivan oikea vastaus. Juokaa rauhassa.

Naarasleijona pentuineen sammutti janonsa ja jatkoi kiireesti matkaansa. Urosleijona jatkoi löhöilyään puun varjossa, kunnes norsu tuli joen rantaan ja ryhtyi juomaan. Leijona meni norsun luo, koputti sitä jalkaan ja kysäisi: - Tiedätkös kuka se on tämän viidakon kuningas? Norsu vaan joi eikä ollut huomaavinaankaan, jolloin leijona ärjäisi keuhkojensa täydeltä: - Niin että kuka se on tämän viidakon kuningas!?

Norsu keskeytti juomisen, polkaisi valtavalla jalallaan leijonan rannan pehmeään hiekkaan, nosti kärsällään ylös, upotti kolme kertaa leijonan kuonon jokeen ja lopuksi viskasi ankaran pyörityksen päätteeksi leijonan pitkälle viidakkoon ja huusi perään: - Minä!

Vartin kuluttua pahasti murjottu leijona ontui viidakosta, vilkuili ympärilleen ja huomattuaan norsun menneen menojaan hoiperteli rantaan ja kumartui juomaan joesta. Katseltuaan hetken veden kalvolta kolhittua muotoaan leijona tuumasi: - Voi voi. Ei saisi noin suuttua vaikkei oikeaa vastausta tiedäkään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.09.2011 - 09:00

Kiva tarina, olet energinen kaveri, kun jaksat noita pitkiä juttuja kehitellä.

Kysyjän kommentti

Kiitosta vaan, mutta totuus on tuossa tarinassa ;0)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 20:25

Monimutkaisiin ongelmiin on olemassa yksinkertaiset, helposti ymmärrettävät väärät vastaukset.

Älä koskaan kehitä ongelmaa, johon sinulla ei ole vastausta.(ja päinvastoin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:07

Kiva profiilikuva sulla. Vähän niinkuin leijona. Ole varovainen norsujen kanssa, varsinkin lasikaupassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:09

Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu. Liru laru loru, moni turha poru ratki riidaksi muuttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:57

Ei ole olemassakaan vääriä vastauksia. Ei ainakaan napsussa.
On vain olemassa harhauttavasti asetettuja kymysyksiä:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:35

Hauska tarina taas onttikselta.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:48

Ei ainaskaan itsevarmuutta jellonalta puuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:20

Leinojalta ei kolhujen kerakaan ollut itseluottamus kaikonnut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 12:43

Jotenkin tulee mieleen tämä uusin presidenttikilpaan ilmoittautunut. Vailkka kuinka ryvetettäisiin, niin luulot pysyvät ennallaan. Sitkein tietämäni poliitikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 23:08

Näin on. Ei täällä napsussakaan pitäisi suuttua eikä ottaa itseensä jos aina vastaukset eivät miellytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:23

Hieno tarina.