Mikä 58 v Minä sinusta Tulee isona ?

Kuuntelia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 19:47

Luulen????, että en enää tule paljon tämän isommaksi....valitan.

Isä jututti poikaansa tämän kuusivuotis-synttäreillä.
-Mikä sinusta tulee isona?
-Lääkäri, taiteilija tai ikkunapesijä.
-Vai niin. Ompa hyvä, että sinulla on vaihtoehtoja, mutta mikä noista ammateista olisi kaikkein mieluisin?
-Ei sillä ole väliä. Pääasia, että näkee alastomia naisia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 20:09

ei suinkaan mikä minusta tulee isona, koska pituuskasvu jo loppunut, mutta mikä minusta tulee seuraavaksi olisi oikeampi kysymys, ehkäpä.
- aikapa senkin näyttää. jos ei aika näytä niin kerron myöhemmin syksyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:39

Minusta tulee toivottavasti vielä onnellisempi ja tasapainoisempi ihminen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:52

Ehkä sitten joskus, kun aika koittaa, niin onnellinen eläkeläinen ja toivottavasti lapsenlapset pyörivät ympärilläin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:25

Toivottavasti en kasva enää, pikemminkin päinvastoin! Aikuisena alan oopperalaulajaksi, siis Karita Mattilaksi. Minullla onkin jo "kiinnitys" ensi kaudelle. Ooppera on Carmen, ja se esitetään, insallah, ensi tammi-helmikuussa Hurghadassa. Tulkaa kaikki katsomaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:54

Minusta tuli isona pappa ja en ole enää "yksinkertainen":-D

Elämän suola janottaa ja hullu lisää pyytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:49

Toivottavasti ei ainakaan fyysisesti tämän isompi kuin nyt olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:13

Lempeä ja ihana mummo, samanlainen kun omani oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:54

Mummo jo olen ja työelämässä en..
Joten pidän tämän mummon viran itselläni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 18:51

Voi sanoa että ole iso tyttö jo.Minusta on tullut se ,miksi olen tullut.En usko muuttuvani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 23:05

Odotukset ja turhat luulot loppuivat, kun minut todettiin pahviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:22

Toivon vain onnelista ja hyvää elämää. En minä tiedä mikä minusta isona tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 09:03

Minuun isouteni on jo valumassa alaspäin, mitä pituuteen tulee, mutta ajatukset ja haaveet vielä nousevat
ylemmäksi. Sitä ei tiedä löydänkö katajasta itseni, kun kuuseen kurkotan.