girasol ON haaveita Mikä on haaveesi ?

Minä olen ikän haaveillut Asuntorekasta / liikkuvasta asunosta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 19:23

Haave joka jääkin haaveeksi voisi olla "talviasuttava loma-asunto" täältä.

www.aboardtheworld.com/our_story

Lisätty: 10.09.2011 - 19:36

Opoy, tässä sinulle kuva seisovasta emokarhusta; www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/...070936.gif

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 19:32

No haaveena olisi saada uusi kuva riistakamerastani takajaloillaan seisovasta emo karhusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:31

Haavena saada asunto ja hyvä työpaikka...Siinähän ne ovat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:46

Oishan se joskus kiva kiertää ilman huolen häivää pitkin maailmaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:52

Minä olen tavoittanut rakkauden puutarhan, jota olin haaveissani toivonut.

Eihän ihminen voi enää muuta toivoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 00:53

Elämänohjeita savoksi

Liijan paljo hyvvee on ihanoo.
Anna kaekkes, vua elä anna periks.
Kompastelu voep estee kuatumisen.
Joka ihteensä luottaa, se kykysä tuploo.
Elämän tarkotus on murheen karkotus.
Naara itelles ennenkun muut kerkijää.
Ikkee tulloo, vuan vanahaks ei tarvihe tulla.
Huominen on monasti viikon kiireisin päevä.
Jos mieles tyhjenöö, elä unneuta katkasta iäntä.
Lukemalla ei uimaan opi, vetteen se on mäntävä.
Ne tekköö, jotka ossoo - jotka ei ossoo, ne arvostelloo.
Murheen kantaa yksinnii, vuan illoon pittää olla kaks.
Misteepä sen tietää mihinkä pystyy ennenkun kokkeiloo.
Turha hättäely ja voohoilu on mielkuvituksen viärinkäyttöö.
Koppoo kiinni tästä päevästä - huomisessa on omat kahvansa.
Et ossoo naatiskella jootilaisuuvesta, jos sinulla ei ou paljo töetä.
Monasti voettajat on hävinneitä, jotka piätti koettoo kerran vielä.
Rahalla et voe ostoo ystäviä, mutta suatpahan tasokkaeta vihollisia.
Leoka pystyyn kun tulloo kova paekka - pyssyypähän aenae suu kiinni.
Kaks syytä olla tekemättä mittään: Out yrittännä ennenkii. Et ou ennenkään yrittännä sitä.

Lähteet:
personal.inet.fi/koti/jarmo....voohje.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:24

Oma piilopirtti Lapin asumattomassa erämaassa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:51

Tällä hetkellä suurin haaveeni on, että talomme valmistuu ajallaan ilman onnettomuuksia ja suurempia ongelmia ja että sen budjetti pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 11:18

Oma haaveeni on matkustaa maailmalla kuin vain kynnelle kykenen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 18:47

Minulla on haaveeni toteutunut,Olen saanut ihanan miehen ,lapset ja kodin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 22:58

Osoitit kyssärin tietylle henkilölle joten jätän väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:21

Girasol kertokoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 09:05

Jättää tämä maan kamara nukkuessani ilman kipuja, vapaana maan kahleista. Sen jälkeen kohdata
Jumalani ja Ristin miehen.