Lettupinon Munat &

Vehnäjauhot. Tilasin lehdestä ilmais / tutumis numerot..
Tässä lasku aijaa.com/v.php?i=000248662238.jpg

Olisi pitänyt perua se tieto jota ei näkeä lukea. Ps Lasku tuli eilen 9.9

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 18:49

Voihan vihne!
On siinä maksamista. Kannattaisi varmaan käydä kunnallisella oikeusavustajalla näyttämässä tuota.
Pakko siitä maksamisesta on jotenkin sopia, sillä ei ne korot ja kulut tuohon jää, jos vain jättää maksamatta.
Onneksi olen itse ymmärtänyt sanoa puhelinmyyjille, että olen "konkurssissa" tai muuta vastaavaa, enkä ole koskaan huolinut noita "ilmaisnumeroja". Ilmaista lounasta ei vain ole.
Koitahan pärjäillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 18:41

No siinä näyttää nuo oikeudenkäynti kulutkin mukana, halvasta hinnasta tuli kallis lasku, olis varmaan pitänyt maksaa tuo ajoissa...

Lisätty: 10.09.2011 - 18:42

Tarkoitan että nuo näytenumeron tulemisen jälkeen olisi pitänyt peruuttaa tuo joten olet sitoutunut ilman peruutusta tuleviin lehtiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 19:03

Ei kaikkia munia samaan koriin Lettupino. Lehtilaskuissa suorastaan huijataan : kun on tilannut vain tutustumistarjouksen, se muuttuukin kestotilaukseksi, ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 19:29

Jopas on hurja lasku..Itse olen lopettanut ilmaislehdet..kun sitten jatkossa kumminkin kestotilaus..
Ärsyttää koko lehti myyjät puhelimessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:38

Voi ei... todella harmittava lasku, yritä saada perintätoimiston kanssa sovittua laskun jakamista osiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:41

Mahtaakohan olla asialla Ronja Ryövärin tytär?????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:15

Hupsista, kallista luettavaa on tullut. Itselläni on puhelimessa esto eli puhelinmyyjät eivät soittele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:54

Eipä ollutkaan ihan ilmaista luettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.09.2011 - 22:42

En ole koskaan törmännyt lehteen josta voisi tilata ilmaisen näytenumeron. Aina ne ovat jotain maksaneet. Itsellenikin tuli vuosia tuo samainen lehti - jokainen oli maksullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:19

Suuri summa. Useampaa lehteä kun tilaa, niin saattaakin huomaamatta laskua kertyä. Minä olen lopettanut koko lehtien tilaamisen, puhelinmyyjälle laitan luurimen kauniisti korvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 12:32

Erästä kotimaista lehteä kaupataan yhtenä ilmaisena näytenumerona eli tilaus teksitviestillä. En ole sitä huolinut, meille tulee se lehti tilattuna, mutta koko ajan tuo ilmoitus pyörii siellä sun täällä. Ehtoihin täytyy kiinnittää huomiota eli katkaista "tilaus" heti eka numeron tultua, silloin ei tule ongelmia.
Salaisen puhelinnumeron omaavalle ei tule myyntisoittoja, siinä säästää. Minulle ei kukaan soittele myyntiaikeissa, mutta painettua mainosta tulee sen sijaan koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.09.2011 - 09:12

Se on niin pirullista jos tilaa jonkun lehden ja ei heti peru kun se tulee niin maksaa saat sitä sitten.
Minä kun tilaan jonkun lehden, heti maksun yhteydessä oerun sen, niin ei jää roikkumaan.
Hyvin on pelannut.
nyt on Lettupinon munat sitten kokkelina.