Muistaisiko joku mikä sota peli, vuodelta 2005-2007

ELi en muista mikä peli, yksi kentistä alkaa Niin että olet aavikolla muutaman muun sotilaan kanssa ja tarkoitus päästä johonkin osittain maan alla olevaan rakennukseen. SIellä pitää vapautaa 3 kaveria ja sen jälkeen paeta sieltä. Pelasin sitä Ps2 ja joskus vuosina 2005-2007 en muista tarkalleeen. Aseina ainakin M1 garand ja kranaattina putkilonmallinen kranaatti.

Avainsanat: peli sotapeli m1garand

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 18:33

tuolla aikamoinen liuta sotapelejä.
pelikone.fi/pelit/sotapelit/
tarkoititko mahdollisesti ladattava peli omalle koneelle, vaiko netissä pelattava.

koti.mbnet.fi/fmb/pelit.htm#laji1

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.09.2011 - 18:51

pelikone.fi/pelit/nostalgiap...-2005/1093

löytyisikös täältä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 20:30

En pelaa mitään pelejä ja jos pelaisin, niin kaikkein vähiten sotapelejä, joten en voi auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.09.2011 - 21:39

Suomalainen voittaa aina....

Katsele palisanterin linkistä, jos löytyisi oikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.09.2011 - 09:57

En pelaa sotapelejä joten en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.09.2011 - 06:15

Sotapelit eivät ole alaani. En tiedä.