onko kunnallisvaaliehdokkaat laiskistuneet ja luottavat vain nettiin,meille ei tullut yhtään vaalimainosta.

asumme 2 kilometrin päässä keskustasta, siis ei metsässä.Ennen tuli kymmeniä mainoksia joissa esittelivät itseään. nyt olemme lehdistä vain seuranneet.

Lisätty: 25.10.2008 - 10:30

ei täällä turussa, täällä on turuntauti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.10.2008 - 13:37

Vähän vaihtelee pääkaupunkiseutukin. Meille ei ole tullut ensimmäistäkään mainosta. Ostarilla on muutama ehdokas käynyt näytillä ja muuten luotetaan varmaan lehtimainoksiin ja vaalikoneisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.10.2008 - 10:23

No tasan ei käy 'onnen lahjat', pääkaupunkiseudulla postiluukku on kolahdellut lähes taukoamatta jo parin viikon ajan, jätepaperiavuosi senkun kasvaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2008 - 14:05

on kai päädyttty tulokseen että liika mainonta voi luoda negatiivistä imagoa.
ja tietenkin nykyisellä netillä on oma vaikuteksensa, paljon parempi tähän tapaan kun ei tule sitä kauheata kasaa roskaa josta ei ole mitään hyötyä kenellekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2008 - 17:38

Itse olen käynyt tuuppimassa 3000 vaalimainosta Espoon alueelle. Ja omani on täyttynyt kyllä ihan kiitettävästi. Toivottavasti käytte kaikki huomenna äänestämässä (ellette jo ole ennakkoon äänestäneet) tulevasta myrskystä huolimatta! Kannattaa vilkaista sivua www.haikarainen.info

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.10.2008 - 18:57

Kehittyvät maakunnat tukevat vähemmän kuin ennen. Ei ole tuesta Toivoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2008 - 09:08

Mainonta maksaa ja vaalirahoitusta ei ehkä ole ollut saatavana entisten sotkujen takia. Hyvä ettei valheellista mainosta edes jaeta. Hvyin osaa äänestää kun kuuöuu puolueeseen...

Lisätty: 13.11.2008 - 09:10

Meiudän kaupunkiasunnossa on ovikoodi joten ei sinne kukaan pääse mainoksia jakelemaan, paitsi postin kautta ja se taas maksaa. Tasan 1 mainos tuli.